Betsafe

Betsafe iskee Anton Lindforsin olympiamenestyksen kertoimien muotoon

Lehdistötiedote   •   Tammi 08, 2014 22:04 EET

Sotshin olympialaiset lähestyvät, ja olympiavalinnat ovat yhä kuumempi puheenaihe urheilufanien keskuudessa. Vedonlyöntiyhtiö Betsafe otti innolla vastaan tiedon lumilautailija Anton Lindforsin olympiavalinnasta ja onnittelee lämpimästi ensimmäistä lumilautacrossin suomalaisedustajaa valinnan johdosta.

Betsafella seurataan tarkasti Lindforsin, halfpipeen valitun ja tällä kaudella maailmancupin osakilpailun voittaneen Janne Korven sekä kaikkien muiden Sotshiin matkaavien talviurheilijoiden suorituksia; vedonlyöjät pääsevät nauttimaan lukuisista erilaista vedonlyöntikohteista, joiden seasta löytyvät myös lumilautacrossin kertoimet. Kertoimet tulevat varmasti elämään urheilijoiden viime hetken kunnon mukaan.

Lumilautacrossin ensimmäisen suomalaisedustajan menestysmahdollisuudet ovat saaneet Betsafen kertoimenlaskijat varpailleen. Myös iGaming-asiantuntija Juha Kvist odottaa mielenkiinnolla Anton Lindforsin menestyksestä tarjottavia kertoimia. ”On hienoa, että olemme saaneet olympiatasolle myös lumilautacrossiin suomalaisedustajan. Laji on erittäin yleisöystävällinen, ja suomalaismenestykseen liittyvät kertoimet vain lisäävät kisaan liittyvää jännitystä. Anton on treenannut kovaa sekä Argentiinassa että Suomessa, eikä kaverin nimi turhaan löytynyt maailmancupavauksen tuloslistalta kuuden parhaan joukosta. Onnistuessaan Lindforsilla on mahdollisuudet mihin vain”, Kvist analysoi.

Lisätietoja antaa iGaming-asiantuntija Juha Kvist: juha.kvist@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.