Betsafe

Betsafe leipoo Kai Suikkasesta Leijonien seuraavaa sukijaa

Lehdistötiedote   •   Elo 23, 2012 15:22 EEST

Jukka Jalonen on ilmoittanut jättävänsä Leijonat ensi keväänä, joten maamme jääkiekkomaajoukkueeseen etsitään kuumeisesti uutta käskyttäjää. Vedonlyöntiyhtiö Betsafe on etsinnässä vahvasti mukana muhkeiden valmentajakertoimien muodossa. Kertoimien valossa näyttää siltä, että Jalosen saappaisiin astuu Kai Suikkanen. Suikkasen vahvin haastaja on tällä hetkellä Kari Jalonen. Mukana Betsafen valmentajalistalla ovat myös muun muassa Lauri Marjamäki, Kari Heikkilä sekä Raimo Summanen.

Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl uskoo Suikkasen nappaavan päävalmentajan pestin. ”Kai Suikkanen on osoittanut omat kykynsä, nyt on aika näyttää vanhaa takatukkaosaamista maajoukkueen käskyttäjänä. Kari Jalosenkaan valinta ei olisi yllätys, mutta muiden purkanjauhajien vaihtopenkkivaellusta tuskin nähdään vuoden päästä Leijonien peleissä”, Dyrendahl pohtii.

Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueen seuraava päävalmentaja  – tämänhetkiset kertoimet:

Kai Suikkanen 1.90

Kari Jalonen 2.50

Lauri Marjamäki 6.00

Kari Heikkilä  7.00

Kanadalainen valmentaja 8.00

Raimo Summanen 10.00

Ari-Pekka Selin 11.50

Petri Matikainen 11.50

Erkka Westerlund 15.00

Juhani Tamminen 20.00

Raimo Helminen 25.00

Lisää aiheesta

Lisätietoja antaa Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl: 040-8312675, carl.dyrendahl@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.