Betsafe

Betsafe: Matin ja Susannan rakkaus kestää hieman märemmänkin kauden

Lehdistötiedote   •   Elo 27, 2012 15:44 EEST

Matti Nykäsen ja Susanna Ruotsalaisen rakkaustarinaa on seurattu ahkerasti eri medioissa. Kun Matti on tarttunut viime aikoina pulloon, on uutisissa kirjoiteltu parin mahdollisesta erosta. Tilanne saattaa olla tällä hetkellä hieman sekava, mutta vedonlyöntiyhtiö Betsafella on selkeä kanta parin tulevaisuuteen. Betsafe tarjoaa mahdollisuuden lyödä vetoa siitä, onko pari yhdessä syyskuun lopussa. Kertoimien valossa näyttää siltä, että Matin ja Susannan rakkaus kestää hieman kosteammankin kauden yli.

Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl uskoo vahvasti rakkaustarinan jatkoon. ”Matti on ollut ruodussa jo pitkään, joten viime aikojen hörpiskely voidaan laittaa tilastotappion piikkiin. Kyllähän Messin tähdittämä Barcelonakin joskus häviää – annetaan itse itseään tähdittävän Matinkin joskus nauttia satunnaisista ufokaappauksista ilman giganttisia jälkiseurauksia”, Dyrendahl toteaa.

Matti Nykänen -special  – tämänhetkiset kertoimet:

Matti Nykänen ja Susanna Ruotsalainen yhdessä 30.9.2012?

Kyllä 1,50

Ei 2,40

Lisää aiheesta

Lisätietoja antaa Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl: 040-8312675, carl.dyrendahl@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.