Betsafe

Betsafe nostaa Risto Kaskilahden Tanssii tähtien kanssa -kilpailun voittajaksi

Lehdistötiedote   •   Elo 29, 2012 21:49 EEST

Huippusuosittu Tanssii tähtien kanssa -kilpailu pyörähtää muutaman viikon päästä käyntiin, ja vedonlyöntiyhtiö Betsafe  on jälleen kerran kertoimineen vahvasti mukana tanssin pyörteissä. Vetoa on tällä kertaa mahdollista lyödä kilpailun voittajasta sekä Betsafen muodostamien kaksinkamppailuparien voittajista. Kertoimien valossa näyttää siltä, että näyttelijä Risto Kaskilahti valssaa kilpailun voittoon. Kaskilahden kovimmat haastajat ovat Antonio Flores ja VilleGalle.

Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl uskoo Risto Kaskilahden karisman hurmaavan suomalaisyleisön. ”Kaskilahti osaa ottaa yleisönsä – on tilanne mikä tahansa. Miehen hiihtokyykyllä treenattu lanne kaipaa varmasti öljyämistä, mutta tuomareille ja Suomen kansalle riittää aluksi varmasti miehen sataprosenttinen yritys. Taidot kehittyvät, ja parketti kuluu, mikä tarkoittaa Kaskilahden kohdalla huikeita liikesarjoja, joita esimerkiksi VilleGalle voi vain ihailla. Amin Asikaisen voitto vaatisi muiden kilpailijoiden tyrmäämistä”, Dyrendahl pohtii.

Tanssii tähtien kanssa 2012 – tämänhetkiset kertoimet:

Voittaja:

Risto Kaskilahti 3.00

Antonio Flores 3.20

VilleGalle 3.80

Sari Multala 7.00

Baba Lybeck 8.00

Krisse Salminen 8.00

Jippu 12.00

Erja Lyytinen 17.00

Amin Asikainen 17.00

Ristomatti Ratia 25.00

Head 2 Head:

Antonio Flores 1.76 – VilleGalle 1.96

Baba Lybeck 1.90 – Sari Multala 1.80

Krisse Salminen 1.46 –  Amin Asikainen 2.50

Ristomatti Ratia 2.90 – Jippu 1.36

Lisää aiheesta

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.

Lisätietoja antaa Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl: 040-8312675, carl.dyrendahl@betssongroup.com