Betsafe

Betsafe povaa uusia ennätyksiä sekä lypsyjakkaranheiton SM-kisoissa että heinänheiton MM-kisoissa

Lehdistötiedote   •   Heinä 03, 2012 17:53 EEST

Suomessa lauantai-maanantai -akselilla järjestettävät lypsyjakkaranheiton SM-kisat ja heinänheiton MM-kisat lähestyvät kiivaalla vauhdilla, ja hullunkurisista panostuskohteistaan tunnettu vedonlyöntiyhtiö Betsafe on vauhdissa mukana erikoisvetojen muodossa. Betsafen kertoimet osoittavat, että molemmissa kilpailuissa on lupa odottaa uutta SM- tai MM-tulosta. Näin ollen lypsyjakkaran tulee lentää yli 27,20 metriin ja heinän yli 38 metriin.

Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl uskoo vahvasti uusiin ennätyksiin. ”Suomalaiset osaavat nakkailla lypsyjakkaraa ja heinää siinä missä keihästäkin. Vuoden tiukka anaerobinen harjoitusrupeama ja kuntopiikin mestarillinen ajoitus ovat tekijöitä, jotka saavat niin lypsyjakkaran kuin heinänkin lentämään pituuksille, joista kylkimyyrynsä kanssa tuskaileva Tero Pitkämäkikin olisi kateellinen”, Dyrendahl pohtii.

Hullut kilpailut – tämänhetkiset kertoimet:

Heitetäänkö lypsyjakkaranheiton SM-kisoissa 2012 uusi Suomenennätys (yli 27,20 metriä)?

Kyllä 1,75

Ei 1,96

Kuinka pitkälle kantaa vuoden 2012 heinänheiton MM-kisojen pisin heitto?

38 metriä tai yli: 1,80

alle 38 metriä: 1,90

Lisää aiheesta

Lisätietoja antaa Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl: 040-8312675, carl.dyrendahl@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.