Betsafe

Betsafe: suomalaisvoittaja ja uusi maailmanennätys kännykänheiton MM-kisoissa

Lehdistötiedote   •   Elo 17, 2012 08:06 EEST

Suomen kansa jatkaa hullujen kisojen perinnettään, sillä lauantaina 18.8.2012 kisataan kännykänheiton MM-kullasta. Vedonlyöntiyhtiö Betsafe on tuttuun tapaansa mukana hulluissa kilpailuissa kerroinkavalkaadin muodossa. Tällä kertaa panostajilla on mahdollisuus lyödä vetoa uudesta maailmanennätyksestä sekä siitä, voittaako MM-kullan suomalainen vai ei. Kertoimien valossa näyttää siltä, että kulta matkaa kuin matkaakin Suomeen uuden maailmanennätysheiton sävyttämänä.

Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl odottaa MM-kisoista sadan metrin heittoa. ”Belgialaisheittäjät ovat uhonneet rikkovansa maailmanennätyksen (94,97 m), mutta he eivät tiedä, että titaaniset suomalaisviskojat ovat treenanneet koko alkukesän kivitalon kokoisilla 90-luvun kännykkämalleilla. Kulta merkataan suomalaisheittäjälle – samoin yli sata metriä kantava maailmanennätyskiskaisu”, Dyrendahl toteaa.

Kännykänheiton MM-kisat  – tämänhetkiset kertoimet:

Kännykänheiton MM-kisat 2012: Suomalaisvoittaja?

Kyllä 1,80

Ei 1,90

Kännykänheiton MM-kisat 2012: Maailmanennätys?

Kyllä 1,65

Ei 2,10

Lisää aiheesta

Lisätietoja antaa Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl: 040-8312675, carl.dyrendahl@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.