Betsafe

Betsafe: Taisto Miettinen kiikuttaa eukkonsa jälleen kerran nopeimmin maaliin eukonkannon MM-kisoissa

Lehdistötiedote   •   Heinä 03, 2012 18:24 EEST

Perjantaina 6. heinäkuuta alkavat eukonkannon MM-kisat pursuavat jälleen kerran taitavia sekä jaloistaan voimakkaita eukonkantajia, joten panokset ovat tänäkin vuonna erittäin kovat. Vedonlyöntiyhtiö Betsafe on kyhäillyt koitokseen erilaisia voittajavetoja, joten kilpailun ystävät pääsevät nauttimaan jännitysnäytelmästä myös kertoimien muodossa. Kertoimien valossa näyttää siltä, että niin sanotun pääkilpailun vievät nimiinsä kolmen aiemman vuoden mestarit Taisto Miettinen ja Kristiina Haapanen ja sprinttikilpailun voittavat Renno Remmel ja Merlin Zahkna.

Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl odottaa edellisten vuosien supersuorittajien voittavan myös tulevana viikonloppuna. ” Perjantainen sprintti näyttäisi olevan vahvassa kunnossa kirmaavien Renno Remmelin ja Merlin Zahknan heiniä, vaikka Joni Juntunen ja Jaana Haavikko laittavatkin kovasti kampoihin. Taisto Miettinen on puolestaan juossut viimeisen kolmen kesän pääkilpailussa eukko olkapäällä yhtä kovaa, kuin allekirjoittanut pinkoo tikkari suussa. Taisto pinkoo edellä, ja muut laahustavat perässä myös tänä kesänä”, Dyrendahl toteaa.

Eukonkannon MM-kisat 2012 – tämänhetkiset kertoimet:

Sprinttikisan voittaja:

Renno Remmel, Merlin Zahkna 2.10

Joni Juntunen, Jaana Haavikko 3.20

Muut 6.00

Niko Grönfors, Sini Rantasalo 7.00

Alexei Zhatkin, Dina Zhatkina 8.25

Anton Khareliats, Mirja Kärnä 8.25

Jani Moisander, Tytti Hast 9.50

Mikko Korpelainen, Tiia Vartiainen 12.00

Taito Tumpelo, Unelma Tumpelo 12.00

Michael Cuthbert-Lang, Natalee Cuthbert-Lang 14.00

Pääkilpailun voittaja:

Taisto Miettinen, Kristina Haapanen 1.40

Muut 2.70

Lisää aiheesta

Lisätietoja antaa Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl: 040-8312675, carl.dyrendahl@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.