Betsafe

Betsafelta voittoja räväköillä pieruilla

Lehdistötiedote   •   Heinä 24, 2012 21:18 EEST

Vedonlyöntiyhtiö Betsafe on heittänyt lusikkansa moneen soppaan, mutta tällä kertaa liikutaan aivan uusilla aluevesillä. Ensimmäistä kertaa pidettävät piereskelyn SM-kisat paukutellaan Pohjois-Pohjanmaalla Utajärvellä lauantaina 28. heinäkuuta. Voittajaksi selviytyy kilpailija, joka ”töräyttää” kisan äänekkäimmän pierun. Betsafe on kisatunnelmassa mukana sekä virallisena kertoimenasettelijana että sponsorina. Muhkeiden pierujen voimakkuuksiin pohjautuvien kertoimien valossa näyttää siltä, että lajin ensimmäinen Suomen mestaruus irtoaa äänenvoimakkuudeltaan 80,01-85 desibelin pierulla. Yli 100 desibelin pinnistyskään ei näytä kertoimien perusteella aivan mahdottomalta suoritukselta.

Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl odottaa innolla uuteen lajiin kohdistuvaa panostusta. ”Pieru on varsin jokapäiväinen - joillekin jopa jokaminuuttinen - asia, joka persoonasta ja paikasta riippuen aiheuttaa erilaisia reaktioita ihmisissä. Jokainen Suomen mestaruuden perään haikaileva on Utajärvellä ensi lauantaina samasta syystä, joten häpeily on syytä heittää romukoppaan. Haluamme ehdottomasti olla kertoimien muodossa mukana kilpailussa, jossa ei niin sanotuilla mykillä hiihtäjillä juhlita. Uskon kyseisen lajin kohdalla kilpailusuoritusta edistäviin dopingkikkoihin, jotka siivittävät töräytykset 80 desibelin tietämille”, Dyrendahl spekuloi.

Piereskelyn SM-kisat 2012 – tämänhetkiset kertoimet:

Voittopierun voimakkuus:

Yli 100 dB: 17,00

90,01 - 100 dB: 9,00

85,01 - 90 dB: 5,00

80,01 - 85 dB: 4,00

75,01 - 80 dB: 4,20

70,01 - 75 dB: 5,00

60,01 - 70 dB: 6,50

50 - 60 dB: 12,00

Alle 50 dB: 24,00

Lisää aiheesta

Lisätietoja antaa Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl: 040-8312675, carl.dyrendahl@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.