Betsafe

Betsafen Teuvo-kertoimet paljastavat: Hakkarainen esiintyy vuoden 2013 kesäfestareilla

Lehdistötiedote  •  2012-07-09 16:55 EEST

Vedonlyöntiyhtiö Betsafella on jälleen seurattu tarkasti kansanedustaja Teuvo Hakkaraisen heinäkuisia toimia. Eukonkannon MM-kisoissa kirmannut Hakkarainen aikoo seuraavaksi paketoida heleä-ääniset laulunsa levyn muotoon. Betsafe on luonnollisesti kehitellyt kansanedustajan tulevan albumin ympärille kertoimet, joiden perusteella Hakkaraisen levy jää myynnissä platina- ja kultarajan alapuolelle. Vedonlyöjillä on mahdollisuus panostaa myös Hakkaraisen mahdolliseen esiintymiseen vuoden 2013 kesäfestareilla sekä vuonna 2012 tai vuonna 2013 tapahtuvaan yhteisesiintymiseen Nightwishin kanssa.

Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl on valmis ryntäämään Teuvo Hakkaraisen dominoimille kesäfestareille. ”Maahanmuuttajiemme sympaattinen ritari ei lepäile laakereillaan edes kesähelteillä. Eukko on nyt kannettu maaliin, joten on aika paketoida luritukset levyn muotoon. Teuvo tuskin pääsee nauttimaan kulta- tai platinajuhlista, mutta ensi kesän festareilla esiintyminen näyttää tällä hetkellä huomattavasti todennäköisemmältä kuin suomalaisurheilijan Lontoosta nappaama olympiamitali. Kenties Nightwishin kanssa hoilaaminenkin siintää vain yhden puhelinsoiton päässä” Dyrendahl aprikoi.

Teuvo Hakkarainen -special – tämänhetkiset kertoimet:

Teuvo Hakkaraisen ensimmäinen albumi myy platinaa?

Kyllä 50,00

Teuvo Hakkaraisen ensimmäinen albumi myy kultaa?

Kyllä 20,00

Teuvo Hakkarainen laulaa ainakin kolme kappaletta millä tahansa kesäfestarilla 2013?

Kyllä 1.81

Ei 1.91

Teuvo Hakkarainen laulaa Nighwishin kanssa 2012 tai 2013?

Kyllä 50,00

Lisää aiheesta

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.

Lisätietoja antaa Betsson Groupin Suomen maajohtaja Carl Dyrendahl: 040-8312675, carl.dyrendahl@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom