Biltema Suomi Oy

Biltema avaa 13:nnen tavaratalonsa Riihimäelle

Lehdistötiedote   •   Helmi 27, 2013 13:00 EET

Biltema aukaisee tavaratalon Riihimäen Merkoksen kauppakeskittymässä 28.2 klo 9.

Myymälän avajaisia vietetään torstaiaamuna 28. helmikuuta klo 9. Riihimäen kaupunginjohtaja Seppo Keskiruokanen avaa tavaratalon yhdessä Biltema Suomi Oy:n toimitusjohtaja Tommy Dolivon kanssa. Avajaisissa esiintyy trubaduuri, ja asiakkaille tarjoillaan grillimakkaraa huikeiden avajaistarjousten siivittäminä.

– Liike sijaitsee helposti saavutettavalla paikalla 3-tien varressa, joten sinne on helppo tulla mistä päin tahansa. Sijainti oli meille luonnollisesti tärkeä asia. Haluamme myös olla mukana kasvavassa kauppakeskittymässä, toimitusjohtaja Tommy Dolivo kertoo.

Biltema edistää laajentuessaan Riihimäen taloutta muun muassa tukemalla paikallista työllisyyttä.

– Olemme palkanneet viitisentoista työntekijää Riihimäen alueelta. Kaikki myymälässä aloittavat ovat uusia, tähän tehtävään koulutettuja. Ainoastaan myymälänhoitaja siirtyy Riihimäelle toisesta tavaratalostamme. Rakennusprojektin aikana olemme myös työllistäneet paikallista käsipallojoukkuetta erilaisissa urakkatöissä.

Biltema kasvattaa myymäläverkostoaan tulevina vuosina merkittävästi, ja vuoteen 2016 mennessä tavoitteena on kasvattaa Suomen myymälöiden lukumäärä kahteenkymmeneen.

– Olemme toimineet jo 50 vuotta, joten meillä on hyvä ja tunnettu brändi. Tuotteemme ovat jo saavuttaneet kuluttajien luottamuksen, Dolivo summaa.

Biltema Riihimäen aukioloajat ja yhteystiedot:
Merkoksenkatu 4, Riihimäki

Arkisin 9–19