NetBooster Finland

Biolan valitsi NetBoosterin

Lehdistötiedote  •  2012-01-19 15:57 EET

Yhteistyö alkaa tammikuussa 2012 ja keskittyy alkuvaiheessa sosiaalisen median hyödyntämiseen markkinoinnissa ja viestinnässä. Biolanin myynnistä ja markkinoinnista vastaava johtaja Timo Huhtamäki kertoo olevansa erittäin tyytyväinen löydettyään kumppanin, jonka kanssa kansainvälisiä ympäristöinnovaatioita kehittävän Biolanin on luontevaa rakentaa ja toteuttaa monipuolista ja tehokasta digimarkkinointistrategiaa.

Biolan on valmistanut ja myynyt luomuja puutarha- ja ympäristötuotteita jo vuodesta 1974. Omaa tuotantotoimintaa on Suomessa, Virossa ja Kiinassa. Biolan-ryhmän innovaatiot ovat pokanneet Ranskassa parin vuoden aikana kolmesti merkittäviä ympäristöpalkintoja. Uusimmat palkinnot tulivat syyskuussa 2011 Eco Trophées -kilpailussa, jossa kultaa voitti Biolan-ryhmän toimintamalli ja hopeaa voitti Biolan Pikakompostori 220.

NetBooster on Euroopan johtava riippumaton digimarkkinointitoimisto, jonka toimistot 12 eri maassa palvelevat asiakkaita 600 ammattilaisen voimin. Alan pioneerinä NetBooster kehittää mm. hakukoneoptimointia ja -mainontaa, display- ja kumppanuusmainontaa sekä sosiaalisen median markkinointiratkaisuja. NetBooster Groupiin kuuluu toimistoja nimillä NetBooster, Guava ja Metapeople. Netbooster Finland

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom