BZT Fashion

Boozt.com esittelee ikonisen muotibrändin Guessin

Lehdistötiedote   •   Helmi 19, 2013 08:30 EET

Kevät-kesämallisto 2013 on uskollinen merkin nuorekkaalle ja seikkailunhaluiselle visiolle. Mustan ja beigen eri sävyt kohtaavat kevään/kesän malliston klassisesti muotoilluissa laukuissa pirteän värisiä yksityiskohtia. Tämän avulla laukut säilyttävät gracekellymäisen arvokkuuden, mutta sopivat samalla viimeisimmälle Los Angelesissa bilettävälle seurapiirikaunottarelle.

”Tämä merkki on täydellinen lisä brändiemme kirjoon Boozt.comilla. Guess on äärettömän suosittu pohjoismaalaisten ostajien keskuudessa ja tuotteet viedään verkkokaupassamme suorastaan käsistä”, toteaa Booztin pääsisäänostaja Kasper Staalsø.

Guess aloitti toimintansa 80-luvulla, ja on siitä lähtien niittänyt suosiotaan ja noussut erittäin tunnetuksi merkkituotteiden valmistajaksi. Kiitos tästä kuulukoon upealle muotoilulle ja tuotteiden laadulle, mutta erityisesti heidän suorastaan ikonisille mainoskampanjoilleen joita ovat tähdittäneet monet huippumallit, kuten Cladia Schiffer, Carla Bruni sekä Naomi Campbell.

Tietoa yrityksestä Boozt.com

Boozt.com on koko perheelle suunnattu muodin verkkokauppa, joka on kasvanut huimaa vauhtia vuodesta 2009 lähtien, jolloin yritys perustettiin. Booztin valikoimissa on tänä päivänä yli 200 vaatemerkkiä. Erikoistumme pohjoismaisiin suunnittelijoihin, tarjoten samalla myös laajan valikoiman kansainvälisiä muotimerkkejä. Näin voimme taata valikoimastamme löytyvän kaikkea sitä mitä muotitietoiset pohjoismaalaiset kaipaavat ­­- pyrimme luomaan täydellisen sekoituksen sekä rentoja-, moderneja-, että design-vaatteita. Löydät varmasti sopivan asun tilanteeseen kuin tilanteeseen Boozt.comista.

Naistenvaateosastomme on aina täynnä uusinta muotia, muun muassa merkeiltä Desigual, VILA ja Vero Moda. Mekot ja topit ovat suosituimpia tuotteitamme, joita kumpiakin valikoimistamme löytyy yli 1000 eri mallia; hienostuneista juhlavaatteista rennompiin tyyleihin. Boozt.comista löydät parhaat neuleet, kengät, laukut ja housut pohjoismaisille naisille.

Miehet puolestaan löytävät meiltä jokaiseen tyyliin sopivia sekä rennompia, että liikepukeutumiseen sopivia asuja. Boozt.comin miestenosaston suosituimpia tuotteita ovat pikeé- ja t-paidat, kauluspaidat, neuleet, farkut sekä kengät. Meillä on laaja valikoima miehille sopivia merkkejä kuten Jack & Jones, Blend ja Selected Homme.

Booztilta löydät myös upean valikoiman lastenvaatteita sekä pojille että tytöille. Oli kyse sitten ulkovaatteista, kengistä, neulepuseroista tai sukista, löydät verkkokaupastamme takuulla paljon valinnanvaraa. Valikoimissamme on kaikkea ajattomasta suunnittelusta huippumuotia edustaviin merkkeihin kuten Ticket to Heaven, name it ja Racoon. Monet merkeistämme käyttävät luonnonmukaisia materiaaleja, ja kiinnittävät huomiota parhaan mahdollisen laadun valmistamiseen.