BZT Fashion

Boozt.com: Miten huolehdit vaatteistasi

Lehdistötiedote   •   Kesä 11, 2013 11:49 EEST

Kun ihmiset ostavat vaatteita, heitä ei yleensä kiinnosta se miten ne pysyisivät alkuperäiskunnossa vielä pitkälle eteenpäin. Tästä johtuen vaatteet kuluvat toivottua nopeammin.

Mikäli kiinnität hieman enemmän huomiota vaatteittesi hoitamiseen, kestävät ne kauemmin ja näyttämät paremmilta. Boozt.com tarjoaa hieman käytännön vinkkejä kuinka sinun tulisi huolehtia vaatteistasi:

• Suurin osa kankaista, kuten puuvilla, viskoosi, polyesteri sekä akryyli tulisi pestä ja silittää matalissa lämpitiloissa; 30-40°C.
  • Villasta tai silkistä tehdyt vaatteet ovat herkkiä, ja vaativat käsipesua.
  • Ensimmäisissä pesuissa vaatteet, jotka saattavat värjätä, tulisi pestä erikseen.
  • Vaatteet, jotka voivat venyä (neuleet) tulisi kuivata tasaisella alustalla.
  • Vaatteen tulisi olla hieman kostea silitettäessä.
  • Käännä farkut nurin perin ennen pesua, se ehkäisee haalistumista.
  • Nahka ja mokkatuotteet tulisi viedä kuivapesuun.
  • Irroita irroitettavat yksityiskohdat ja kiinnitä vetoketjut ennen pesua.
  • Pese nylonsukkahousut ja herkät vaatteet (paljetit) pesupussissa.
  • Ripusta vaatteet vaatepuihin ja kengät kenkätelineeseen.

Mikäli seuraat yllä mainittuja ohjeita, vaatteesi kestävät ja tuntuvat uusilta pidempään.

Tietoa yrityksestä Boozt.com

Boozt.com on koko perheelle suunnattu muodin verkkokauppa, joka on kasvanut huimaa vauhtia vuodesta 2009 lähtien, jolloin yritys perustettiin. Booztin valikoimissa on tänä päivänä yli 200 vaatemerkkiä. Erikoistumme pohjoismaisiin suunnittelijoihin, tarjoten samalla myös laajan valikoiman kansainvälisiä muotimerkkejä. Näin voimme taata valikoimastamme löytyvän kaikkea sitä mitä muotitietoiset pohjoismaalaiset kaipaavat ­­- pyrimme luomaan täydellisen sekoituksen sekä rentoja-, moderneja-, että design-vaatteita. Löydät varmasti sopivan asun tilanteeseen kuin tilanteeseen Boozt.comista.

Naistenvaateosastomme on aina täynnä uusinta muotia, muun muassa merkeiltä Desigual, VILA ja Vero Moda. Mekot ja topit ovat suosituimpia tuotteitamme, joita kumpiakin valikoimistamme löytyy yli 1000 eri mallia; hienostuneista juhlavaatteista rennompiin tyyleihin. Boozt.comista löydät parhaat neuleet, kengät, laukut ja housut pohjoismaisille naisille.

Miehet puolestaan löytävät meiltä jokaiseen tyyliin sopivia sekä rennompia, että liikepukeutumiseen sopivia asuja. Boozt.comin miestenosaston suosituimpia tuotteita ovat pikeé- ja t-paidat, kauluspaidat, neuleet, farkut sekä kengät. Meillä on laaja valikoima miehille sopivia merkkejä kuten Jack & Jones, Blend ja Selected Homme.

Booztilta löydät myös upean valikoiman lastenvaatteita sekä pojille että tytöille. Oli kyse sitten ulkovaatteista, kengistä, neulepuseroista tai sukista, löydät verkkokaupastamme takuulla paljon valinnanvaraa. Valikoimissamme on kaikkea ajattomasta suunnittelusta huippumuotia edustaviin merkkeihin kuten Ticket to Heaven, name it ja Racoon. Monet merkeistämme käyttävät luonnonmukaisia materiaaleja, ja kiinnittävät huomiota parhaan mahdollisen laadun valmistamiseen.

Naiset Brändit

Miehet Brändit