BZT Fashion

Boozt.com toivottaa tervetulleeksi valikoimiinsa merkit Gant, Clarks, Lloyd, Vagabond ja Billi Bi.

Lehdistötiedote   •   Helmi 08, 2013 11:15 EET

"Tähtäämme laajaan valikoimaan eri merkkejä, unohtamatta silti mitä asiakkaamme todellisuudessa tarvitsevat ja haluavat. Päämäärämme on löytää täydellinen sekoitus eri brändejä Boozt.comin asiakkaita varten", kertoo Booztin päämarkkinointijohtaja Peter G. Jørgensen.

Muodin verkkokauppa Boozt.com laajentuu tiuhaa tahtia täydentäen portofoliotaan klassisilla kenkämerkeillä kuten Gant, Clarks, Lloyd, Vagabond ja Billi Bi. Päämarkkinointijohtaja Peter G. Jørgensenin mukaan kyseiset merkit ovat olennainen osa skandinaavista tyyliä, ja täten täydellinen lisä Boozt.comin valikoimiin.

Gant ja Clarks antavat Boozt.comin kenkävalikoimalle vankan pohjustan, tarjoten täydellisiä kenkiä sekä vapaa-ajan käyttöön, että toimistopukeutumiseen. Lloyd täydentää valikoimaa bisneskäyttöön sopivilla tuotteilla, tehden Boozt.comista täydellisen valinnan liike-elämän pukeutumiseen. Billi Bi, joka on yksi Tanskan suurimmista jalkinevalmistajista, ja Vagabond sen sijaan tarjoavat muodikkaita jalkineita trenditietoisille ihmisille.

Boozt.comin alati laajeneva merkkiportofolio todistaa, että voimme jatkossakin luottaa Boozt.comin tekevän suuren vaikutuksen pohjoismaalaisiin asiakkaisiinsa, tehden Booztista heidän suosikki verkkokauppansa.