BZT Fashion

Boozt.com- Top 10 kesätrendiä miehille

Lehdistötiedote   •   Heinä 03, 2013 08:50 EEST

Kesä on saapunut, ja kun ilmat lämpenevät, on mukavaa pukea niin vähän vaatteita kuin mahdollista. Painopiste tänä vuonna on hyvässä värien yhteensopivuudessa, istuvuudessa ja pienissä yksityiskohdissa.

Top-kymmenen kesätrendiä:

1. Raidat kaikissa väreissä ja kokoluokissa, nähty merkillä Tommy Hilfiger.

2. Neonväriä vaatteissa tai kengännauhoissa, nähty merkillä Samsøe & Samsøe.

3. Vaaleansinisiä ja beigenvärisiä bleisereitä, nähty merkeillä J.Lindeberg ja Selected Homme.

4. Mokkasiinit, sandaalit ja kangaskengät ovat ideaalisia lämpimille kuukausille, nähty merkillä Gant.

5. Vyöt kevyempää kangasta tai punottua nahkaa ovat upea valinta kesälle, ja lisäävät väriä joka asuun, nähty merkillä Tommy Hilfiger.

6. Shortsit yhdistettynä kauluspaitaan luovat tyylikkäät asun, tai rennon asun pikéepaitaan yhdistettynä, nähty merkillä Denim & Supply Ralph Lauren.

7. Printtipaidat räikeässä värissä tai printissä, nähty merkeillä Desigual/ Scotch & Soda.

8. Denim; kaikki pesut ja leikkaukset, nähty merkeillä Scotch & Soda/Junk de Luxe.

9. Safarityyli; maanläheisiä sävyjä luonnollisista materiaaleista, kuten puuvilla

10. Vaaleansävyiset chinosit ovat pysyvä vaatekappale kaapissa, ja ovat helposti yhdistettävissä, nähty merkillä BOSS Orange.

Boozt.com tunnustaa yllä olevat trendit upeiksi kesäsesongille, ja parhaat kankaat pysyäksesi viileänä ja mukavana ovat pellava, puuvilla ja silkki.

• Pellava – viileä, pehmeä ja kietoo ja hylkii vettä helposti
  • Puuvilla – kevyt ja mukava
  • Silkki – pehmeä, ohut ja kevyt, imee helposti kosteutta

Tietoa yrityksestä Boozt.com

Boozt.com on koko perheelle suunnattu muodin verkkokauppa, joka on kasvanut huimaa vauhtia vuodesta 2009 lähtien, jolloin yritys perustettiin. Booztin valikoimissa on tänä päivänä yli 200 vaatemerkkiä. Erikoistumme pohjoismaisiin suunnittelijoihin, tarjoten samalla myös laajan valikoiman kansainvälisiä muotimerkkejä. Näin voimme taata valikoimastamme löytyvän kaikkea sitä mitä muotitietoiset pohjoismaalaiset kaipaavat ­­- pyrimme luomaan täydellisen sekoituksen sekä rentoja-, moderneja-, että design-vaatteita. Löydät varmasti sopivan asun tilanteeseen kuin tilanteeseen Boozt.comista.

Naistenvaateosastomme on aina täynnä uusinta muotia, muun muassa merkeiltä Desigual, VILA ja Vero Moda. Mekot ja topit ovat suosituimpia tuotteitamme, joita kumpiakin valikoimistamme löytyy yli 1000 eri mallia; hienostuneista juhlavaatteista rennompiin tyyleihin. Boozt.comista löydät parhaat neuleet, kengät, laukut ja housut pohjoismaisille naisille.

Miehet puolestaan löytävät meiltä jokaiseen tyyliin sopivia sekä rennompia, että liikepukeutumiseen sopivia asuja. Boozt.comin miestenosaston suosituimpia tuotteita ovat pikeé- ja t-paidat, kauluspaidat, neuleet, farkut sekä kengät. Meillä on laaja valikoima miehille sopivia merkkejä kuten Jack & Jones, Blend ja Selected Homme.

Booztilta löydät myös upean valikoiman lastenvaatteita sekä pojille että tytöille. Oli kyse sitten ulkovaatteista, kengistä, neulepuseroista tai sukista, löydät verkkokaupastamme takuulla paljon valinnanvaraa. Valikoimissamme on kaikkea ajattomasta suunnittelusta huippumuotia edustaviin merkkeihin kuten Ticket to Heaven, name it ja Racoon. Monet merkeistämme käyttävät luonnonmukaisia materiaaleja, ja kiinnittävät huomiota parhaan mahdollisen laadun valmistamiseen.

Naiset Brändit

Miehet Brändit