BZT Fashion

Boozt.comin trendiraportti: Tohvelit ovat syrjäyttäneet ballerinakengät

Lehdistötiedote   •   Helmi 26, 2013 08:30 EET

Kevät ei ole enää kaukana ja kaikki kevät- ja kesävaatteet ovat matkalla Boozt.comin varastolle. Kevään ja kesän kengät eivät varmasti ole vielä kaikkien mielessä, mutta jatka lukemista jos haluat pysyä ajan tasalla kuumimmista kenkätrendeistä merkeiltä kuten Vagabond, Tommy Hilfiger, Filippa K ja monilta muilta!

Kevät ja kesä tarkoittaa sitä, että voimme vihdoin luopua raskaista talvisaappaistamme ja alkaa käyttämään taas kevyempiä ja mukavampia kenkiä. Tämä tarkoittaa yleensä sitä, että voit laittaa jalkaasi lenkkarit, mokkasiinit tai balleriinat, mutta tänä vuonna on muutoksen paikka. Tohvelit ja sandaalit tulevat olemaan valokeilassa, piristävillä väreillä ja printeillä varustettuna.

Tohvelit ovat syrjäyttäneet ballerinakengät ja mokkasiinit. Saatat hämmästyä tätä lukiessasi, nähdessäsi päässäsi pelkästään Hugh Hefnerin tohveleissa ja aamutakissaan, mutta älä suotta pelkää – nämä tohvelit kuvastavat trendikkyyttä ja hienostuneisuutta! StyleSnob, Filippa K, Shoe shi bar ja Shoe Biz ovat muuan muassa merkkejä, jotka ovat mukana trendin luomisessa. ”Tohveleita tullaan näkemään jokaisessa eri tyylissä; klassisista trendikkäistä tohveleista, jotka sopivat puvun tai kynähameen kanssa , hipimpiin  versioihin, joita tullaan näkemään eri eläinkuoseissa” kertoo Boozt.comin asustespesialisti Evelyne Durhuus.

Sandaalit eivät välttämättä ole uusia tai kekseliäitä, mutta trendi tulee olemaan tänä keväänä suurempi kuin koskaan. Valkoinen väri sandaaleissa tulee olemaan tänä sesonkina äärimmäisen trendikäs;  ”Stylesnobilla on yksi pari upeita, letitettyjä valkoisia sandaaleja, mutta muun muassa Vagabond, Tommy Hilfiger ja billi bi tarjoavat myös upeita uutuuksia” toteaa Evelyne. Ruotsalainen bloggaaja ja Ruotsin Muodin Huipulla-tuomari Sofi Fahrman on tämän trendin harjalla. ”Tänä keväänä aion hankkia itselleni parin mukavia valkoisia sandaaleja ja yhdistää ne leveälahkeisiin farkkuihin. Yksinkertaista, mutta kaunista”, kertoo Sofi.

Myös metalliset värit ovat in tänä keväänä, hopea kaikki suosituinpana. Kuuluisa fashionista/muotitoimittaja/bloggaaja/muotisuunnittelija Elin Kling kertoo ”kevään 2013 kenkien olevan ehdottomasti pari hopeisia korkokenkiä”.

“Olemme todella innoissamme näistä uusista trendeistä, mutta totta kai tarjoamme myös suuren valikoiman ballerinakenkiä, lenkkareita, mokkasiineja ja paljon muita tuotteita Boozt.comissa”, kertoo Evelyne.

Tietoa yrityksestä Boozt.com

Boozt.com on koko perheelle suunnattu muodin verkkokauppa, joka on kasvanut huimaa vauhtia vuodesta 2009 lähtien, jolloin yritys perustettiin. Booztin valikoimissa on tänä päivänä yli 200 vaatemerkkiä. Erikoistumme pohjoismaisiin suunnittelijoihin, tarjoten samalla myös laajan valikoiman kansainvälisiä muotimerkkejä. Näin voimme taata valikoimastamme löytyvän kaikkea sitä mitä muotitietoiset pohjoismaalaiset kaipaavat ­­- pyrimme luomaan täydellisen sekoituksen sekä rentoja-, moderneja-, että design-vaatteita. Löydät varmasti sopivan asun tilanteeseen kuin tilanteeseen Boozt.comista.

Naistenvaateosastomme on aina täynnä uusinta muotia, muun muassa merkeiltä Desigual, VILA ja Vero Moda. Mekot ja topit ovat suosituimpia tuotteitamme, joita kumpiakin valikoimistamme löytyy yli 1000 eri mallia; hienostuneista juhlavaatteista rennompiin tyyleihin. Boozt.comista löydät parhaat neuleet, kengät, laukut ja housut pohjoismaisille naisille.

Miehet puolestaan löytävät meiltä jokaiseen tyyliin sopivia sekä rennompia, että liikepukeutumiseen sopivia asuja. Boozt.comin miestenosaston suosituimpia tuotteita ovat pikeé- ja t-paidat, kauluspaidat, neuleet, farkut sekä kengät. Meillä on laaja valikoima miehille sopivia merkkejä kuten Jack & Jones, Blend ja Selected Homme.

Booztilta löydät myös upean valikoiman lastenvaatteita sekä pojille että tytöille. Oli kyse sitten ulkovaatteista, kengistä, neulepuseroista tai sukista, löydät verkkokaupastamme takuulla paljon valinnanvaraa. Valikoimissamme on kaikkea ajattomasta suunnittelusta huippumuotia edustaviin merkkeihin kuten Ticket to Heaven, name it ja Racoon. Monet merkeistämme käyttävät luonnonmukaisia materiaaleja, ja kiinnittävät huomiota parhaan mahdollisen laadun valmistamiseen.