Replicon

Bublaa.com myi Deitille.fi – liiketoiminnan

Lehdistötiedote   •   Touko 09, 2012 09:24 EEST

Media-alan toimija ostaa Deitille.fi:n koko liiketoiminnan Kyrol Inc:ltä. Deitille.fi jatkaa Suomen suosituimpana ilmaisena seuranhakupalveluna ja Kyrol keskittyy Bublaa.com palvelun kehitykseen. Replicon Group toimi kaupassa neuvonantajana.

Deitille.fi on Suomen johtava ilmainen seuranhakupalvelu ”Olemme hyvin innostuneita siitä, että ostaja ja Deitille.fi voivat kaupan avulla laajentaa merkittävästi tuotetarjontaansa”, sanoo Juho Kyröläinen Kyrol Inc:in perustaja ja toimitusjohtaja. Kyrol Inc omisti aiemmin Deitille.fi-palvelun 100 prosenttisesti.”Kaupasta saaduilla rahoilla pääsemme keskittymään vauhdilla kasvavan Bublaa.com -palveluun ja sen kehittämiseen maailmanlaajuisesti ja erityisesti USA:ssa.”

Ostaja perustaa liiketoimintaa varten uuden yrityksen Suomeen ja Deitille.fi – tavaramerkki tullaan säilyttämään. “Olemme erittäin tyytyväisiä, että löysimme ratkaisun, jolla Deitille.fi –palvelua voidaan kehittää ja ostajalla on synergioita markkinoinnissa ja palveluissa”, Jouko Ahvenainen Repliconista toteaa, “samalla Kyrol Inc saa merkittäviä lisäresursseja Bublaa.com –  liiketoiminnan kansainväliseen kehittämiseen. Tämä on hyvä esimerkki, että yritys voi samalla parantaa liiketoimintafokustaan ja saada rahoitusta kasvuun.”

Osapuolet ovat sopineet, että kaupan muut ehdot pidetään luottamuksellisia.

Lisätietoja:

Juho Kyröläinen, perustaja ja toimitusjohtaja., Deitille.fi / Kyrol Inc/Oy, +358 44 011 1161

Jouko Ahvenainen, Senior Partner, Replicon Corporate Finance Oy, +44 7889833165

Deitille.fi: Deitille.fi on suomalainen, verkossa toimiva seuranhakupalvelu, joka tarjoaa käyttäjilleen turvallisen ja anonyymin tavan etsiä haluamaansa seuraa. Palvelu ei rajoitu ainoastaan verkossa tapahtuvaan seuranhakuun, vaan se tuodaan fyysiselle tasolle järjestämällä mm. sinkkuristeilyjä ja erilaisia tapahtumia. Palvelumme avulla voit etsiä monenlaista seuraa, mm. harraste- ja matkaseuraa, romanssia, elämänkumppania, parasta ystävää tai mitä ikinä keksitkään etsiä.

Replicon: Replicon Group (www.replicongroup.com) on riippumaton kasvurahoituksen ja teknologiayritysten kehittäjäorganisaatio. Replicon tarjoaa asiakkailleen neuvonantoa ja ”hands on” toteutusta yritysrahoitukseen, yritysjärjestelyihin ja kasvuun liittyvissä rahoitus- ja strategia-asioissa. Repliconin pääasiallisia asiakaskohderyhmiä ovat kasvu- ja teknologiayritykset, niiden strategiset yhteistyökumppanit sekä pääoma- ja muut institutionaaliset sijoittajat ja julkisen sektorin organisaatiot.  Replicon on saavuttanut vahvan jalansijan erityisesti teknologisiin innovaatioihin perustuvilla kasvusektoreilla kuten ict, healthbio ja cleantech/energia -sektorit.