Bureau Veritas

Bureau Veritaksen asiakkaiden sertifiointitunnukset uuden brandin alle

Lehdistötiedote   •   Heinä 23, 2009 11:27 EEST

Bureau Veritaksen asiakkaiden sertifiointitunnukset uuden brandin alle

Uudella logolla varustetut sertifikaatit otetaan käyttöön asiakkaiden kaikissa markkinointimateriaaleissa viimeistään 20. syyskuuta, kun kolmen vuoden siirtymäaika uuden sertifiointitunnuksen käyttöönottoon päättyy.

Bureau Veritaksen itsenäisen sertifiointiyksikön, Bureau Veritas Certificationin, nimenmuutoksesta tulee kuluneeksi kolme vuotta 20. syyskuuta 2009. Sertifiointiosaston yhdistäminen osaksi kansainvälistä brandia on selkeyttänyt Bureau Veritaksen globaalia palveluvalikoimaa, kun kaikki palvelut on syyskuusta 2006 alkaen tarjottu kansainvälisesti tunnistetulla Bureau Veritas -nimellä.

Nimenmuutoksen yhteydessä Bureau Veritas Certificationin asiakkaita varten luotiin uusi sertifiointitunnus, jonka käyttöönottoon annettiin kolmen vuoden siirtymäaika. Näin ollen kaikilla asiakkailla tulee olla uuden brandin mukainen sertifiointitunnus käytössä kirjelomakkeissa, esitteissä, nettisivuilla ja muissa markkinointimateriaaleissa viimeistään 20. syyskuuta 2009. Lähetämme asiakkaille pyynnöstä uudet logot verkko- ja painokäyttöön.

Kaikilla asiakkailla tulisi tässä vaiheessa olla käytössä uuden brandin mukaiset sertifikaatit. Mikäli joillain asiakkaistamme on yhä vanhalla logolla varustettu sertifikaatti, lähetämme uudet sertifikaatit pyynnöstä.

Bureau Veritas

Bureau Veritas on arvioinut asiakkaidensa laatua, ympäristöä, sosiaalista vastuuta sekä työterveyttä ja turvallisuutta koskevien säännöksien noudattamista jo vuodesta 1828. Yli 40 000 työntekijäämme palvelevat 300 000 asiakasta 850 toimipisteessä ja 140 maassa.

Vuonna 1988 perustettu itsenäinen sertifiointielin, Bureau Veritas Certification, on kansainvälinen markkinajohtaja johtamisjärjestelmien sertifioinnissa. Suomessa Bureau Veritas Certification aloitti sertifiointitoiminnan vuonna 1992. Ammattitaitoinen joukkomme palvelee sekä monikansallisia suuryrityksiä että paikallisia pk-yrityksiä, myös erityisosaamista vaativilla toimialoilla.

Lisätietoja:

Hermannin rantatie 10