Bureau Veritas

Bureau Veritas osallistuu Energia 10 –messuille Tampereella 26.-28.10.2010

Lehdistötiedote   •   Loka 12, 2010 14:17 EEST

Bureau Veritas on ensimmäistä kertaa mukana Suomen energia-alan päätapahtumassa. Energia 10 – messujen pääteemoja ovat muun muassa energiamarkkinat ja päästökauppa, energian tuotanto ja jakelu, energiatehokkuus ja energiansäästö, ympäristöteknologia, jätteiden käsittely ja hyödyntäminen. Messujen yhteydessä on jälleen monipuolinen seminaaritarjonta, josta löytyy laadukkaita luentoja energia-alan ajankohtaisista teemoista. Esillä ovat uusiutuvat energiat ja uudet energiainnovaatiot, ydinvoima, energiatehokkuus, jätteen energiakäyttö - sekä uutena EcoCity-teema, joka esittelee ratkaisuja kestävän kehityksen kaupunki- ja energiainfraan.

Bureau Veritaksen messuosastolla voit tutustua seuraaviin palveluihimme: teollisuuden tarkastukset, NDT -tarkastukset, painelaitetarkastukset, hitsaus- ja materiaalitarkastukset, johtamisjärjestelmien sertifiointi, päästökaupan todentaminen ja alihankkijoiden arviointimenetelmät.

Tervetuloa messuosastollemme A800!

Lisätietoja Energia 10 –messuista löydät messujärjestäjän, Expomark Oy:n, kotisivuilta:

Bureau Veritas
Bureau Veritas -konserni perustettiin vuonna 1828, ja siitä lähtien yritys on määrätietoisesti kehittänyt vahvaa osaamistaan ja auttanut asiakkaitaan noudattamaan laatuun, terveyteen ja turvallisuuteen, ympäristöön ja yhteiskuntavastuuseen liittyviä vaatimuksia ja määräyksiä. Konsernin alueellisten ja paikallisten toimipisteiden verkosto hoitaa asiakasyhteyksiä ja tarjoaa kattavan valikoiman palveluja, joihin kuuluvat tarkastus, testaus,
arviointi, sertifiointi, laivaluokitus sekä tähän liittyvä tekninen tuki, koulutus ja ulkoistamispalvelu.
www.bureauveritas.fi