Bureau Veritas

Bureau Veritas osallistuu Energia 12 sekä Nordic Welding Expo 2012 –messuille Tampereella 23.−25.10.2012

Lehdistötiedote  •  2012-05-23 10:32 EEST

Bureau Veritas on jälleen mukana Suomen energia-alan päätapahtumassa. Jo 12. kertaa järjestettävät Energia -messut on alan suurin, kansainvälisestikin merkittävä tapahtuma. Messujen teemoina ovat tänä vuonna muun muassa energiatehokkuus, kestävä kehitys, uusiutuvat energiat, ydinvoima sekä jätteen energiakäyttö.

Energia 12 –messujen lisäksi Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään lokakuussa hitsausalan suurtapahtuma, Nordic Welding Expo 2012, johon Bureau Veritas osallistuu ensimmäistä kertaa. Kansainvälisessä hitsausalan ammattimessutapahtumassa esitellään kattavasti alan ajankohtaista tietoa ja tuoteuutuuksia. Messujen uusina teemoina ovat tänä vuonna kunnossapito ja teräsrakentaminen.

Bureau Veritaksen messuosastoilla voit tutustua muun muassa seuraaviin palveluihimme: teollisuuden tarkastukset, NDT -tarkastukset, painelaitetarkastukset, hitsaus- ja materiaalitarkastukset, johtamisjärjestelmien sertifiointi- ja koulutuspalvelut sekä päästökaupan todentaminen.

Tervetuloa tutustumaan messuosastoihimme!

Lisätietoja Energia 12 ja Nordic Welding Expo 2012 –messuista löydät messujärjestäjien kotisivuilta:

Bureau Veritas
Bureau Veritas -konserni perustettiin vuonna 1828, ja siitä lähtien yritys on määrätietoisesti kehittänyt vahvaa osaamistaan ja auttanut asiakkaitaan noudattamaan laatuun, terveyteen ja turvallisuuteen, ympäristöön ja yhteiskuntavastuuseen liittyviä vaatimuksia ja määräyksiä. Konsernin alueellisten ja paikallisten toimipisteiden verkosto hoitaa asiakasyhteyksiä ja tarjoaa kattavan valikoiman palveluja, joihin kuuluvat tarkastus, testaus,
arviointi, sertifiointi, laivaluokitus sekä tähän liittyvä tekninen tuki, koulutus ja ulkoistamispalvelu.
www.bureauveritas.fi

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom