PayEx

Clas Ohlson valitsi PayExin verkkomaksujärjestelmän

Lehdistötiedote   •   Marras 07, 2013 16:25 EET

PayEx on valittu Clas Ohlsonin Suomen, Ruotsin, Norjan ja Iso-Britannian verkkomyynnin maksupalveluratkaisun toimittajaksi. Ostaessaan tuotteita verkon kautta tietokoneella tai matkapuhelimella, Clas Ohlsonin asiakkaat voivat PayExin sovelluksen avulla maksaa ostoksensa joko kortilla tai suoraan verkkopankkinsa kautta.

Kasvusuunnassa oleva verkkomyynti täydentää perinteistä myymälämyyntiä. Otettuaan käyttöön uuden verkkokauppajärjestelmänsä Clas Ohlson on valinnut PayExin kehittämän kortti- ja suoramaksusovelluksen. Clas Ohlson harjoittaa verkkokauppaa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Isossa-Britanniassa. Verkkokaupan valikoimissa on kaikkiaan yli 15 000 nimikettä, joten maksutapajärjestelmän on toimittava luotettavasti.

Olen erittäin ylpeä siitä, että Clas Ohlson valitsi maksutapajärjestelmän toimittajaksi PayExin. PayExin toimintaperiaatteena on Clas Ohlsonin tavoin löytää ratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaan arkea. Tuoteratkaisumme ovat korkealaatuisia ja verkkopankin kautta tapahtuva kortti- ja suoramaksujärjestelmämme on turvallinen ja edullinen maksutapa sekä kauppiaalle että asiakkaalle, PayExin myyntipäällikkö Andreas Larson kertoo.

PayExin maksujärjestelmä täyttää edellytykset, joita tietokoneella ja matkapuhelimella hoidettava Clas Ohlsonin tuotemyynti eri maissa edellyttää. Järjestelmä kytkee keskenään kunkin maan maksukorttiyhtiöt ja pankit.

-   PayExillä on monipuolisesti mukautettava ja korkealaatuinen palvelutuote, juuri sellainen jollaista me tarvitsemmekin, ja siksi valitsimme heidän ratkaisunsa. Nyt käytössämme on tuote, jolla voimme vastata sekä nykyisiin että tuleviin verkkokauppa-alan maksusovellusten asettamiin haasteisiin, Clas Ohlsonin konsernin verkkomaksupalvelujen vt. johtaja Alexander van Riesen kertoo.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteys:
Andreas Larson, Sales Manager PayEx
Sähköposti: andreas.larson@payex.com
Puhelin: +46 739 343 183

PayEx on yksityisomistuksessa oleva konserni, jonka pääkonttori sijaitsee Gotlannissa. Konserniin kuuluu useita yrityksiä, ja sen palveluksessa on Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yhteensä noin 500 työntekijää. PayEx tarjoaa maksuratkaisuja kiinteään ja langattomaan verkkokauppaan ja fyysiseen kauppaan sekä hallintopalveluita, kuten laskutus, reskontranhallinta ja perintä. PayEx tarjoaa myös rahoituspalveluita, kuten myyntilaskurahoitus, osamaksu ja laina.