CocoVi Import Oy

CocoVin hedelmäjauheet: uusia makuja ruuanlaittoon

Lehdistötiedote   •   Tammi 17, 2014 11:11 EET

CocoVin uutuuksilla saat helposti uusia makuja ruokaan ja leivontaan. Samalla hoidat myös kehoasi baobabin, punaisen banaanin ja carobin lukuisilla vitamiineilla ja hivenaineilla.

Baobab-jauhe

Baobab-jauhe valmistetaan afrikkalaisen puun kovakuorisesta hedelmästä ja maultaan se muistuttaa vesimelonin ja ananaksen yhdistelmää. Afrikkalaiset kutsuvat baobabia elämän puuksi, eikä suotta: hedelmä sisältää enemmän C-vitamiinia kuin appelsiini, enemmän rautaa kuin punainen liha, enemmän kalsiumia ja magnesiumia kuin pinaatti sekä enemmän kalsiumia kuin maito. Baobabin painosta noin 50 % on kuitua.

Banaanijauhe

CocoVin Banaanijauhe valmistetaan ecuadorilaisesta punaisesta banaanista. Hedelmä on makeampi kuin tutumpi keltainen banaani ja sen maku muistuttaa hieman vadelmaa. Punainen banaani sisältää paljon vitamiineja ja mineraaleja, muun muassa beetakaroteenia, kaliumia sekä C- ja B6-vitamiineja.

Carob-jauhe

Carob, toiselta nimeltään johanneksenleipäpuu, sisältää paljon kalsiumia, B-ryhmän vitamiineja, mangaania, rautaa ja kuparia. Carob-jauhe muistuttaa maultaan kaakaota, mutta sisältää kaakaota vähemmän rasvaa ja hiilihydraatteja. Carob ei myöskään sisällä kaakaon piristävää ainetta teobromiinia.

CocoVin uudet jauheet sopivat kaikkeen ruuanlaittoon ja leivontaan tuomaan mukaan uusia makuja. Jauheita voi käyttää makeuttajina, smoothien tai raakasuklaan ainesosana tai vaikka puuron seassa.

Tuotetiedot:

- CocoVi Baobab-jauhe, 250 g, suositushinta 17,50 €
- CocoVi Banaanijauhe, 320 g, suositushinta 12,00 €
- CocoVi Carob-jauhe, 270 g, suositushinta 4,70 €
- saatavilla lähinnä luontaistuotekaupoista

Lisätietoja:

Sami Sundvik
CocoVi Import Oy
sami@cocovishop.com
www.cocovi.fi

Tuotekuvat CocoVin Uutishuoneesta: http://cocovishop.com/fi-wp/media/

Tuotenäytteet: assi@cocovishop.com

CocoVi Import Oy on Suomen suurin superfoodien maahantuoja ja tukkukauppa. CocoVi-brändillä on tällä hetkellä valikoimassa yli 70 tuotetta, ja tuotteita on saatavilla yli 700 jälleenmyyjän kautta. CocoVi tarjoaa puhdasta, ravintorikasta, lisä- ja säilöntäaineetonta ruokaa terveydestään kiinnostuneille, ja vaihtoehtona terveellisempien valintojen osalta myös keittiöön tavalliseen ruoanlaittoon.