CocoVi Import Oy

CocoVin uudet sekoitukset: marjat ja pähkinät ravintorikkaiksi eväspusseiksi

Lehdistötiedote   •   Heinä 01, 2013 09:36 EEST

Supermarjat ja pähkinät ovat varsinaisia energiapommeja ja sopivat mainiosti naposteltaviksi niin aamupalalla kuin pitkin päivääkin. Enää evässekoituksia ei tarvitse kasata itse, sillä CocoVi yhdisti luonnon omat tehovälipalat näppäriksi valmispusseiksi.

Marjamix - goji, mulperi, inka

CocoVin Marjamix on kolmen eksoottisen marjan maistuva sekoitus. Yhdistelmästä saa nopeasti elimistöön imeytyvää energiaa luonnollisessa muodossa. Samalla saat reilun annoksen vitamiineja, antioksidantteja ja hivenaineita.

Pähkinämix - cashew, manteli, parapähkinä, saksanpähkinä, hasselpähkinä

CocoVin Pähkinämix on viiden luomulaatuisen pähkinän energinen sekoitus. Luomupähkinät ovat oiva ateriankorvike lisäaineita pursuavien energiapatukkojen sijaan. Luonnonmukaisesta pähkinäsekoituksesta saa pitkäkestoista energiaa ja välttämättömiä rasvahappoja ilman ylimääräisiä lisäaineita.

Trailmix - cashew, manteli, goji, mulperi, kaakaonibs

CocoVin Trailmixissä yhdistyvät marjojen vitamiinit ja hivenaineet luonnonmukaisesti tuotettujen pähkinöiden rasvahappoihin. Mukana on myös kaakaonibsejä antamassa suklaista makua ja tarjoamassa antioksidantteja. Kyseessä on siis täydellinen evässekoitus.

Kaikki CocoVin uutuussekoitukset ovat gluteenittomia, laktoosittomia ja lisäaineettomia. Mitään raaka-aineista ei ole lämpökäsitelty, joten kaikki vitamiinit ja hivenaineet ovat tallella luonnollisessa muodossaan. Puhdasta ja prosessoimatonta ruokaa, joka sopii niin matkalle, evääksi, välipalaksi, herkutteluun kuin ruoanlaittoonkin.

Tuotteet eivät vaadi kylmäsäilytystä, ja ne on pakattu uudelleensuljettaviin pusseihin.

CocoVi Marjamix, 200 g, sisältää:

goji-, mulperi-, ja inka-marjoja.

Pähkinämix, 200 g:

Luonnonmukaisesti tuotettuja cashew-pähkinöitä, manteleita, parapähkinöitä, saksanpähkinöitä ja hasselpähkinöitä.

Trailmix, 200 g:

cashew-pähkinöitä, manteleita, goji-marjoja, kaakaonibsejä ja mulperi-marjoja.

Lisätietoja:Sami Sundvik
CocoVi Import Oy
sami@cocovishop.com
www.cocovi.fi

CocoVi Import Oy on Suomen suurin superfoodien maahantuoja ja tukkukauppa. CocoVi-brändillä on tällä hetkellä valikoimassa yli 70 tuotetta, ja tuotteita on saatavilla yli 700 jälleenmyyjän kautta. CocoVi tarjoaa puhdasta, ravintorikasta, lisä- ja säilöntäaineetonta ruokaa terveydestään kiinnostuneille, ja vaihtoehtona terveellisempien valintojen osalta myös keittiöön tavalliseen ruoanlaittoon.