CocoVi Import Oy

CocoVin uutuudet kukistavat stressin ja tasapainottavat vatsan toimintaa

Lehdistötiedote   •   Helmi 28, 2013 09:30 EET

CocoVin uutuustuotteet kukistavat stressin, parantavat unenlaatua ja tasapainottavat vatsan toimintaa. Myös supersuosittua gojimarjaa voi nyt laittaa smoothien sekaan helpon jauheen muodossa.

Lakkakäävästä apua stressiin

Reishiä, eli lakkakääpää, pidetään yhtenä vahvimmista luonnosta löytyvistä stressin kukistajista. Reishi parantaa myös unen laatua, ja tutkimusten mukaan se laskee LDL kolesterolia sekä verenpainetta.

Reishijauhetta voi käyttää sellaisenaan, tai tehdä siitä esimerkiksi pakurijauheen kanssa ravitsevan superteen.

Gojimarjaa jauheena

Gojimarja on jo monelle tuttu, mutta nyt sitä on saatavana myös valmiina jauheena. Kiinalaisen lääketieteen mukaan goji on pitkäikäisyyden salaisuus, ja sen väitetään aiheuttavan myös iloista mieltä.
Gojijauhe sopii hyvin esimerkiksi smoothieen tai raakasuklaaseen.

Tiikeripähkinöistä kuitua

Myös maamantelin nimellä tunnettu tiikeripähkinä on erittäin kuitupitoinen naposteltava. Koska tuote ei nimestään huolimatta ole varsinaisesti pähkinä, se sopii yleensä myös pähkinäallergisille.

Tiikeripähkinän pehmeä kermainen maku sopii kaikkien suuhun, ja pähkinä pääsee erityisen hyvin oikeuksiinsa erilaisissa leivonnaisissa. Tiikeripähkinä kannattaa liottaa ennen käyttöä.

Hedelmien superyhdistelmä Triphala

Triphala tarkoittaa ”kolmea hedelmää”. Intiassa jo kauan käytetty rohdoskasvien kombinaatio onkin valmistettu yhdistämällä kolmea superhedelmää.

Vuosituhansien saatossa kehittynyttä yrttijauhetta on kansanlääkinnässä käytetty etenkin suoliston puhdistamiseen ja vatsan toiminnan tasapainottamiseen. Poikkeuksellisen runsaasti C-vitamiinia sisältävää jauhesekoitusta on syöty myös veren ja maksan puhdistamiseksi.

Tuotetiedot:
- CocoVi jauhettu Lakkakääpä, 150 g/pss
- CocoVi Goji-marjajauhe, 150 g/pss
- CocoVi Tiikeripähkinät, 300 g/pss
- CocoVi Triphala-yrttijauhe, 200 g/pss
- Kaikki tuotteet saatavilla luontaistuote-, luomu- ja ekokaupoista koko maassa

Lisätietoja:

Sami Sundvik
CocoVi Import Oy
sami@cocovishop.com
www.cocovi.fi

CocoVi Import Oy on Suomen suurin superfoodien maahantuoja ja tukkukauppa. CocoVi-brändillä on tällä hetkellä valikoimassa yli 70 tuotetta, ja tuotteita on saatavilla yli 700 jälleenmyyjän kautta. CocoVi tarjoaa puhdasta, ravintorikasta, lisä- ja säilöntäaineetonta ruokaa terveydestään kiinnostuneille, ja vaihtoehtona terveellisempien valintojen osalta myös keittiöön tavalliseen ruoanlaittoon.