A-lehdet Oy

Dialogille kultaa Design and Print Awards -kisassa

Lehdistötiedote   •   Helmi 08, 2011 22:52 EET

Vuoden asiakaslehdeksi valittiin Markkinointiviestintä Dialogin A-lehtien mediamyynnille tuottama A-tyyli.

Palkintoraatiin tekivät vaikutuksen seuraavat asiat: Kuvat kuljettavat lehteä eteenpäin, raikas, lehtimäinen ulkoasu, tekstin ja kuvan onnistunut yhdistelmä sekä erilainen, taitettu kansi. Kiitosta sai myös harmoninen värimaailma, huoliteltu kokonaisuus ja se, että lehti keskittyy olennaiseen.

”Dialogissa iloittiin tilaajan, A-lehtien mediamyynnin, ennakkoluulottomasta ja rohkeasta asenteesta lehden tekemisessä”, kertoo luova johtaja Anneli Myller. ”Asiakaslehden ensimmäinen haaste on saada lukija tarttumaan lehteen ja avaamaan sen. Erikoisella auki kerittävällä kansitoteutuksella pyrimme herättämään lukijan mielenkiinnon. Raadin mukaan onnistuimme juuri siinä, missä oli tarkoituskin. Napakka, olennaiseen keskittyvä sisältö ja luontevasti lehden kaarta eteenpäin kuljettava, raikas ja tyylikäs visuaalinen toteutus pitävät lukijan otteessaan loppuun saakka.”

Lehden tilaaja oli A-lehtien mediamyynti Tuuli Toivaisen johdolla. Dialogissa lehden suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi Anneli Myllerin johdolla AD:t Jesper Vuori ja Nea Ivars, toimituspäällikkö Pia Sievinen sekä toimittaja Anne Penttilä. Lehden valokuvauksesta Dialogin oma kuvaaja Antti Vettenranta. Lehden painatuksen toteutti Punamusta Oy.

Antalis Oy (ent. Map Suomi Oy) aloitti vuonna 2010 uuden Design & Print Awards 2010 -kilpailun, johon sai osallistua kaikilla Antaliksen graafisilla papereilla. Kilpailussa oli valittavana neljä sarjaa: Vuoden vuosikertomus, Vuoden asiakaslehti, Vuoden painotyö ja Vuoden kirja. Jokaisesta sarjasta valittiin kolme parasta.

Lisätiedot:
Markkinointiviestintä Dialogi Oy, myyntijohtaja Maarit Pojanluoma p. 040 553 9319, maarit.pojanluoma@dialogi.fi
A-lehdet Oy:n mediamyynti, johtaja Tuuli Toivainen p. 050 414 4556
tuuli.toivainen@a-lehdet.fi

Markkinointiviestintä Dialogi Oy on A-lehdet Oy:n tytäryhtiö ja Suomen suurin asiakasmediatalo. Dialogi julkaisee yli 30:tä asiakas- ja sidosryhmälehteä. Dialogi on nopeasti kehittyvä ja kannattava yhtiö, joka on lyhyessä ajassa kasvanut alan markkinajohtajaksi. Asiakasviestintää tukevat verkkoratkaisut ovat olennainen osa Dialogin toimintaa. Vuonna 2009 Dialogin liikevaihto oli 17,5 miljoonaa euroa