Dna

DNA aloittaa iPhone 4 -puhelimen myynnin 10. kesäkuuta

Lehdistötiedote   •   Kesä 14, 2011 15:08 EEST

DNA Oy tuo iPhone 4 -puhelimen myyntiin Suomessa 10. kesäkuuta, ja tuo samalla tarjolle myös iPhone-asiakkaita varten räätälöidyt paketti- ja hintavaihtoehdot.

iPhone 4 on maailman innovatiivisin puhelin. Siinä on Applen upea Retina-näyttö - kaikkien aikojen tarkin puhelimen näyttö, joka toistaa tekstin, kuvan ja videon huipputerävänä - sekä FaceTime-toiminto, joka tekee videopuheluista totta. iPhone 4 käyttää Applen A4-prosessoria, ja puhelimessa on LED-salamalla varustettu viiden megapikselin kamera sekä HD-videotallennus. Laitteen ainutlaatuinen muotoilu yhdistää lasia ja ruostumatonta terästä. iPhone 4:ssä on maailman edistyksellisin matkapuhelinten käyttöjärjestelmä, iOS 4. Uraauurtavassa App Storessa on tarjolla yli 425 000 eri sovellusta, kuten erityisesti iPhone 4 -puhelimelle tehty iMovie-sovellus.

"Asiakkaamme ovat odottaneet jo malttamattomina pääsevänsä itse kokemaan iPhone 4:n", kertoo DNA Oy:n puheliiketoiminnasta vastaava johtaja Cedric Kamtsan. "Olemme ylpeitä voidessamme tarjota asiakkaillemme vallankumouksellisen iPhone 4:n upean käyttäjäkokemuksen, jota oma nopea ja laadukas verkkomme tukee tehokkaasti."

iPhone 4 -puhelimen myynti käynnistyy DNA Kaupoissa ja DNA:n verkkokaupassa sekä valikoiduilla edustajilla 10. kesäkuuta. Hinnat ja ostopaikat sekä yhteydenottolomake löytyvät osoitteesta www.dna.fi/iphone.

Lisätietoa iPhone 4 -puhelimesta löytyy osoitteesta www.apple.com/iphone.

Lisätietoja:
business director Cedric Kamtsan, DNA Oy, puh. 044 906 2377, cedric.kamtsan@dna.fi
viestintäpäällikkö Riitta Luhtala, DNA Oy, puh. 040 7555 252, riitta.luhtala@dna.fi

DNA Oy on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yrityksille laadukkaita, viimeisintä teknologiaa hyödyntäviä puhe-, data- ja tv-palveluita. DNA:n liikevaihto vuonna 2010 oli 690 miljoonaa euroa ja liikevoitto 65 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon asiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi.