Dna

DNA ja Nokia järjestävät Kaikki irti älypuhelimesta -kiertueen Alueellinen lehdistötiedote 21.2.2011 klo 9

Lehdistötiedote   •   Helmi 21, 2011 22:57 EET

DNA Kaupan ja Nokian Kaikki irti älypuhelimessa -kiertueen tavoitteena on opastaa ihmisiä älypuhelinten käytössä ja kannustaa heitä hyödyntämään monipuolisesti älypuhelimiensa tarjolla olevia ominaisuuksia.

"Moni omistaa tietämättään älypuhelimen, mutta ei osaa käyttää hienon puhelimensa mahdollistamia asioita. Nyt meillä on erinomainen mahdollisuus kohdata ihmisiä ja opastaa heitä kädestä pitäen mitä kaikkea älypuhelimella voi tehdä. Uskomme, että tällaisella käytännöllisellä koulutuksella on tarvetta, kertoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko.

”Monella suomalaisella on Nokian älypuhelin, jossa on esimerkiksi ääniohjaava navigointi, Ovi Kauppa ja monipuoliset viestintäsovellukset. Tämä kiertue on myös meille erinomainen mahdollisuus yhdessä DNA Kaupan kanssa tutustuttaa ihmisiä yhä paremmin kaikkiin hyödyllisiin ominaisuuksiin, mitä älypuhelimet nykypäivänä heille tarjoavat. Samalla kiertueelle osallistujilla on mahdollisuus tutustua uusimpiin älypuhelimiimme kuten Nokia E7 malliin ja niiden tarjoamiin entistä helppokäyttöisempiin ja kiehtovampiin sovelluksiin," Nokia Suomen maajohtaja Mauri Pietikäinen kommentoi.

Kaikki otetaan irti älypuhelimista helmi-maaliskuun taitteessa Helsingissä, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa ja Rovaniemellä.

Mukana maksuttomissa tapahtumissa ovat Allerin Elle, Fonecta, Foodie, Nordea, Sports Tracker, Viiniopas sekä Ylen Areena ja Lapset. Kaikissa tapahtumissa voi osallistua myös suositun Angry Birds -pelin SM-osakilpailuun. Tarkemmat lisätiedot tapahtumista ja mukava olevista palveluntarjoajista ovat osoitteessa www.kaikkiirti.fi.

DNA Kaupan ja Nokian Kaikki irti älypuhelimessa -kiertueen aikataulu

•          ma 28.2., Helsinki Finnkino Kinopalatsi
•          ti 1.3., Turku Finnkino Kinopalatsi
•          ke 2.3., Oulu Finnkino Plaza