Dna

DNA:lta uuden sukupolven mobiilivaihde

Lehdistötiedote   •   Marras 16, 2011 21:37 EET

Uuden DNA Mobiilivaihteen avulla yritys on entistäkin tehokkaammin tavoitettavissa ja saa uusia välineitä toimintansa tehostamiseen.

Liitäntämahdollisuudet kulunvalvontajärjestelmiin ja kalenteritietoihin parantavat tavoitettavuutta merkittävästi. Monipuoliset välittäjätyökalut, ryhmäkutsut ja numerointimahdollisuudet tuovat toimintaan uusia tehostusmahdollisuuksia.

Valitsemalla langattoman DNA Mobiilivaihteen perinteisen kiinteän vaihteen sijaan yritys myös säästää merkittävästi.

- Kiinteä vaihdejärjestelmä maksaa helposti kymmeniä tuhansia euroja. DNA Mobiilivaihde hankitaan palveluna ilman erillisiä investointeja, ja sen käyttöön tarvitaan toimistokäyttöön sopiva tietokone ja matkapuhelinliittymiä. Tietokoneelta ohjataan vaihdetta ja matkapuhelinliittymillä jokainen käyttäjä huolehtii omasta tavoitettavuudestaan ja tavoitettavuustietojensa ajantasaisuudesta. Yrityksillä on nyt todellinen vaihtoehto perinteisen vaihderatkaisun rinnalle, kertoo DNA:n yritysliiketoiminnan johtaja Jukka Leinonen .

Uudistuksissa on huomioitu erikokoisten yritysten liiketoiminnan haasteet. Niiden päätavoite on helpottaa jatkuvasti kasvavaa tavoitettavuuden tarvetta. Uuteen DNA Mobiilivaihteeseen voi esimerkiksi liittää kiinteitä alaliittymiä.

- Ominaisuudet on suunniteltu kuuntelemalla asiakasyritystemme tarpeita. Käytettävyys ja luotettavuus ovat yritysten vaihdeympäristöissä keskeisessä asemassa, Leinonen toteaa.

Uuden DNA Mobiilivaihteen toimintavarmuus on huipputasolla. Se on täysin varmennettu ja toteutettu uusimmalla teknologialla yhdessä yritysviestintäsovellusten johtavan toimittajan, 130 maassa toimivan kanssa Alcatel-Lucentin kanssa.

DNA:lla on yli 53 000 yritysasiakasta. Kilpailukykyiset yritystuotteet, etunenässä DNA Mobiilivaihde ja joustavilla lisäarvopalveluilla varustetut tietoliikenneyhteydet kasvattavat DNA:n yritysasiakkaiden määrää jatkuvasti.

DNA Mobiilivaihteen aiempi versio on ollut tarjolla yrityksille jo vuosia. Vanhat DNA Mobiilivaihde -asiakkaat siirretään uuteen järjestelmään porrastetusti.

Lisätietoja klo 14 alkaen:

yritysliiketoiminnan johtaja Jukka Leinonen DNA Oy, puh. 044 044 3533, jukka.leinonen@dna.fi

DNA:n viestintä:
viestintäpäällikkö Helena Sukuvaara, DNA Oy, puh. 044 044 4201, helena.sukuvaara@dna.fi

DNA Oy on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille ja yrityksille laadukkaita, viimeisintä teknologiaa hyödyntäviä puhe-, data- ja tv-palveluita. DNA:n liikevaihto vuonna 2010 oli 690 miljoonaa euroa ja liikevoitto 65 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon asiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi.