Dna

DNA-talo Helsingin Käpylään 2012

Lehdistötiedote   •   Helmi 07, 2011 10:20 EET

DNA Oy ja YIT Rakennus Oy ovat allekirjoittaneet sopimuksen toimitilan rakentamisesta DNA:lle Helsingin Käpylään. YIT rakentaa talon ja vuokraa sen DNA:lle pitkäaikaisella sopimuksella. Talo valmistuu kesällä 2012 Käpylään osoitteeseen Läkkisepäntie 21.
Uusi DNA-talo on osa YIT:n rakenteilla olevaa Business Park Triottoa. Toimitilan laajuus on noin 7 500 neliömetriä ja siihen tulee seitsemän maanpäällistä kerrosta ja yksi kerros maan alle.
- Uuden pääkonttorin kartoitus tuli meille ajankohtaiseksi viime syksynä Welho-liiketoiminnan hankinnan myötä. YIT osoittautui tähän meille parhaaksi kumppaniksi, koska heidän tarjoamansa uusi toimitila mahdollistaa tilaratkaisujen toteuttamisen juuri toivomallamme tavalla, DNA:n talous- ja hallintojohtaja Ilkka Pitkänen kommentoi.
DNA-talo valmistuu loppukesällä 2012 ja sinne muuttavat kaikki DNA:n pääkaupunkiseudun noin 600 työntekijää. Tällä hetkellä DNA:n pääkonttori sijaitsee Vantaan Ansatiellä Kehä III:n varrella.
- Yhteisen toimintakulttuurin aikaansaamiseksi on erittäin tärkeää, että kaikki pääkaupunkiseudun DNAlaiset istuvat samassa toimipisteessä. Meille oli myös tärkeää löytää pääkonttorille sellainen sijaintipaikka, että kulkuyhteydet kaikkialta pääkaupunkiseudulta sinne olisivat mahdollisimman hyvät, Pitkänen jatkaa.
Lisätietoja:
talous- ja hallintojohtaja Ilkka Pitkänen, DNA Oy, puh. 044 044 4001, ilkka.pitkänen@dna.fi
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi
DNA Oy on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yksityishenkilöille, yhteisöille ja yrityksille laadukkaita, viimeisintä teknologiaa hyödyntäviä puhe-, data-, matkaviestin- ja tv-palveluita. DNA-konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli 652 miljoonaa euroa ja liikevoitto ilman kertaluonteisia eriä 63 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon asiakkuutta. Lisätietoa osoitteesta www.dna.fi.
Linkit: