Maksuturva

Dooxen rakentamisen ja remontoinnin tarjouspyyntöpalvelu täydentyy Suomen Maksuturva Oy:n verkkomaksuratkaisuilla

Lehdistötiedote   •   Helmi 17, 2011 16:10 EET

Suomen suosituin rakentamisen ja remontoinnin tarjouspyyntöpalvelu Dooxe.fi liittää palveluunsa Suomen Maksuturva Oy:n tarjoaman SoviKaupat-palvelun, joka tuo lisävarmuutta Dooxen asiakkaiden maksuliikenteeseen. SoviKaupat-palvelussa maksu suoritetaan Maksuturvalle, joka välittää rahat työntekijälle vasta kun työ on suoritettu sovitun mukaisesti.

- Työntekijä tietää, että työntilaaja on suorittanut maksun ja tällöin tekijä voi suorittaa sovitun työn ilman taloudellista riskiä. Sama pätee myös toisin päin. Työntilaajan maksu suoritetaan tekijälle vasta, kun työ on suoritettu. Tämä tuo varmuutta molemmille osapuolille, sanoo Dooxe Oy:n toimitusjohtaja Teemu Piirainen.

- Ajatuksemme on, että palveluyhteistyö tarjoaa yksityishenkilölle markkinoiden turvallisimman ja helpoimman tavan sopia sähköisesti esimerkiksi remontista. Kaikki urakkaan liittyvät tiedot pidetään varmassa tallessa ja maksuissa on jopa eritelty työn osuus kotitalousvähennystä varten, kertoo Jani Vertanen Suomen Maksuturva Oy:stä.

Teemu Piirainen, toimitusjohtaja, Dooxe Oy,
puh. +358 44 222 6666

Jani Vertanen, myynti- ja markkinointijohtaja, Suomen Maksuturva Oy
puh. +358 9 4241 7063