SMARTO Group

DRS Technologies (ARMOR) ja TabletKiosk jakelusopimukset SMARTO Groupille

Lehdistötiedote   •   Marras 03, 2010 10:43 EET

SMARTO Group on solminut jakelusopimuksen DRS Technologies - ARMOR (USA) ja TabletKiosk (USA) tabletti PC myynnistä ja markkinoinnista Suomessa.

DRS Technologies ARMOR-tuotesarja käsittää äärimmäisen kovaan käyttöön suunnitellut tabletti PC:t, jotka täyttävät kaikki rugged PC:ltä vaadittavat standardit, kuten esimerkiksi IP67 IEC 60529, EN60079-0, EN60079-15:2005 (ATEX) ja MIL-STD-810G.

TabletKiosk on taasen erikoistunut 7" - 12" näytöllä varustettujen tabletti PC:den suunnitteluun ja valmistukseen. TabletKiosk-valikoimasta löytyy laaja valikoima eri prosessoreilla ja ominaisuuksilla (kuten GPS, 3G, RFID- ja viivakoodilukija) varustettuja tabletteja. Lisäksi valikoimasta löytyy myös 7" rugged tabletti ja sairaalakäyttöön suunniteltu tabletti PC.

Molempien valmistajien Euroopan varasto ja huolto on Ruotsissa. Kaikkiin malleihin on lisäksi saatavilla runsas valikoima eri käyttökohteisiin suunniteltuja asennussarjoja.

SMARTO Group on Jorvas Hitech Centerissä toimiva teknisten tuotteiden maahantuoja, joka toimittaa tuotteitaan Euroopan Unionin alueella. Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden tehdä tilaukset suoraan myös verkkokaupoistamme: www.smartoshop.com ja www.smartofiber.com. Yhteystiedot: SMARTO Group, Jorvas Hitech Center, 02420 JORVAS. Sähköposti: sales(at)smartogroup.com