Viestintäyhtiö Ingressi

EasyPark-pysäköinnin voi nyt maksaa PayPal-maksulla myös Suomessa

Lehdistötiedote   •   Joulu 02, 2013 07:52 EET

Kännykkäpysäköintipalvelua tarjoava EasyPark ja PayPal ovat sopineet kumppanuudesta. Nyt EasyPark-palvelun asiakkaat voivat maksaa pysäköinnin puhelimellaan PayPalia hyödyntäen myös Suomessa.

EasyPark-kännykkäpysäköintipalvelua käyttää jo yli puoli miljoonaa motoristia Euroopassa ja Australiassa. PayPal-kumppanuuden myötä pysäköinnin mobiilimaksaminen ja EasyPark-rekisteröityminen onnistuvat aiempaa helpommin.

”Helppous on aina ollut toimintamme johtotähtiä. Mahdollistamalla PayPal-maksut pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin ja tekemään sovelluksestamme  houkuttelevamman PayPal-käyttäjille, jotka tekevät rahasiirtoja vuosittain 145 miljardin dollarin arvosta. Lisäksi uusille asiakkaille, joilla on ennestään PayPal-tili, EasyPark-käyttäjäksi rekisteröityminen on aiempaa helpompaa. Ensimmäisen pysäköintimaksun hoitaminen  onnistuu nyt alle minuutissa”, kertoo toimitusjohtaja Johan Birgersson EasyParkista.

Yhteistyön myötä pysäköintien PayPal-maksaminen on mahdollista Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Itävallassa, Espanjassa ja Italiassa.

”Palvelumme laajentaminen pysäköintimaksamiseen on meille luonteva kehityssuunta, kun huomioidaan pitkä historiamme mobiilimaksamisessa. Koska nykyisin suurin osa suomalaisista aikuisista ostaa ja siirtää rahaa verkossa toistuvasti, toivon yhteistyömme EasyParkin kanssa vahvistavan tunnettuuttamme helppona ja turvallisena maksutapana”, toteaa toimitusjohtaja Damien Perillat Keski- ja Itä-Euroopan PayPalista.

”Globaali kumppanuutemme EasyParkin kanssa laajentaa PayPalin käytettävyyttä verkosta yleisemmäksi, arjessa laajemmin käytettävissä olevaksi maksutavaksi”, korostaa johtaja Stanley Wachs, PayPal Greater Europesta.

EasyPark-mobiilisovellus on ladattavissa maksutta Googlen Play Storesta (Android) ja Applen App Storesta (iPhone).

EasyPark on maailman johtavia mobiilimaksamisen hyödyntäjiä, joka auttaa kaupunkeja ja kuljettajia tarjoamalla helpon tavan pysäköintien maksamiseen. Yrityksellä on yli 500 000 asiakasta ympäri maailman. Lisätietoa: https://www.easypark.net.

PayPal on nopeampi ja turvallisempi palvelu maksamiseen ja maksujen vastaanottamiseen verkossa, mobiilisti ja myymälöissä. PayPalin avulla on mahdollista maksaa ja siirtää rahaa ilman, että maksajan tarvitsee jakaa arkaluonteisia tietoja. PayPal-tilille rahan siirtäminen onnistuu mm. pankkisiirtoina ja luottokorteilla. PayPal on käytettävissä 193 markkina-alueella ja 26 valuutalla. Aktiivisia käyttäjätilejä on 137 miljoonaa ympäri maailman.  PayPal mahdollistaa globaalin kaupankäynnin ja käsittelee lähes 8 miljoonaa maksua päivittäin. Koska PayPal mahdollistaa transaktiot aina, kaikkialla ja kaikilla tavoilla, se edesauttaa keskeisesti mobiilin kaupankäynnin kehittymistä ja arvioi käsittelevänsä mobiilimaksujan 20 miljardin dollarin edestä vuonna 2013. PayPal on osa NASDAQiin listattua eBayta (Nasdaq:EBAY) ja tuo sen liikevaihdosta 40 %. Yhtiön pääkonttori on Kalifornian San Josessa, ja kansainvälisen liiketoiminnan pääkonttori on Singaporessa. Lisätietoa: www.paypal-media.com.