GeoDrill

Ekotehokas maalämpö kasvattaa suosiotaan Tampereella

Lehdistötiedote  •  2012-03-12 11:27 EET

GeoDrill laajentaa toimintaansa Pirkanmaalle avaamalla toimipisteen Tampereelle tammikuun alussa. Tarkoituksena on vastata maalämmön kovaan kysyntään Pirkanmaalla.

Maalämmön suosio on kasvanut voimakkaasti Pirkanmaalla. Kuluneena vuonna Tampereen kaupungin rakennusvalvonnasta on haettu lupia lämpökaivon poraamiseksi noin kaksinkertainen määrä edellisvuoteen verrattuna.

GeoDrill on jo aloittanut yhteistyön pirkanmaalaisten lämpöpumppuasentajien kanssa. Oma paikallinen toimisto Tampereella tiivistää hyviä suhteitamme sekä asentajiin että asiakkaisiin ja mahdollistaa entistä paremman asiakaspalvelun.

Ensimmäiset koneet sijoitetaan Tampereelle tammikuun alussa. Kapasiteettia vahvistetaan kevään aikana. GeoDrill on investoinut uusiin koneisiin ja nykyaikaisen konekannan ansiosta porausprosessit hoituvat tehokkaasti.

Syyskuussa GeoDrill avasi ensimmäisen Etelä-Suomen toimipisteensä Nurmijärvelle. Laajentamalla toimintaansa Etelä-Suomeen ja Pirkanmaalle GeoDrill pyrkii lähemmäksi asiakkaitaan ja samalla parantamaan palveluaan koko Suomessa.

GeoDrill on asentanut maalämpöä menestyksekkäästi niin rivi- ja kerrostaloihin kuin suuriin teollisuusrakennuksiinkin. Meillä on kokemusta maalämmön asentamisesta sekä uudis- että muutoskohteisiin.

GeoDrillin tärkeimmät arvot ovat asiakaspalvelu, ammattitaito ja toimitusvarmuus, jotka ovat koko toimintamme perustana. Ystävällinen, luotettava ja nopea asiakaspalvelu ovat meille kunnia-asioita. Henkilökuntamme on ammattitaitoista ja ajanhermolla. Käytämme nykyaikaisinta tekniikkaa ja hoidamme niin pienet kuin suuretkin porausprojektit luotettavasti ja varmasti.

GeoDrill on kasvuyritys

Yritys perustettiin Pietarsaaressa vuonna 2010, jonka jälkeen se on kasvanut nopeasti. GeoDrillillä on kapasiteettia suoriutua suuristakin projekteista tiukalla aikataululla. Geo-Drillin toimipisteet sijaitsevat Pietarsaaressa, Kajaanissa ja Nurmijärvellä.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom