Tredea Oy

Ennen näkemätön media- ja teknologiatapahtuma Tampereella! - MindTrek ja Teknologiayrittäjyyspäivät yhdistyvät ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi

Lehdistötiedote   •   Heinä 01, 2013 14:16 EEST

Tulevaisuuden digimediaa ja teknologiayrittäjyyttä yhdistävä ainutkertainen huipputapahtuma valtaa Tampereen teollisen historian sydämen, Finlaysonin 1.-2. lokakuuta 2013. Festivaalin ohjelmakartalta löydät niin inspiroivat puheenvuorot digimedia-alan visionääreiltä ja teknologiateollisuuden menestyjiltä kuin kekseliään off-ohjelmiston. Tapahtumaa värittävät tiukat keskustelut, ennen kokemattomat työpajat ja rennot verkostoitumistilaisuudet.

MindTrek on kansainvälinen, vuosittainen median ja teknologian tulevaisuutta luotaava festivaali. MindTrek esittelee rohkeasti digimaailman uusimpia ilmiöitä. Tänä vuonna keskiössä on mm. robotiikka, kyberturvallisuus sekä lisätty todellisuus.  MindTrekin utelias mieli tiivistyy sloganissa ”Discovering tomorrow”. MindTrek on järjestetty Tampereella vuodesta 1997.

Valtakunnalliset Teknologiayrittäjyyspäivät edistää ja tuo esille teknologiaan perustuvaa ja sitä hyödyntävää suomalaista yrittäjyyttä. Teknologiayrittäjyyspäivät 2013 haluaa inspiroida yleisöään ja kertoa tarinat, joissa liiketoimintaa harrastetaan eri alojen rajapinnoilla ja ideoista on luotu menestystä. ”Välkympää yrittäjyyttä – Innostu, verkostoidu, syty!” Valtakunnalliset Teknologiayrittäjyyspäivät on järjestetty aiempina vuosina Oulussa ja jatkaa ensi vuonna Vaasaan.

Yhteenlaskettuna nämä alansa huipputapahtumat ovat keränneet vuosittain lähes 1500 kävijää, jotka koostuvat alan ammattilaisista, asiantuntijoista, opiskelijoista ja ajattelijoista ympäri maailman. Tämän vuoden supertapahtuma tavoittelee entistäkin kovempia kävijämääriä ja tarjoilee aiempaa huikeampia festivaalielämyksiä.

“One Event to rule them all, One Event to find them,
One Event to bring them all and in the Brightness bind them.

In the Land of Tampere where the digital media lie.”

Lisätietoja:
Bertta Häkkinen, tuottaja, Ideone Oy
p. 045 877 4767, bertta@mindtrek.org

Pirkko Laitinen, viestintä- ja markkinointikoordinaattori, Tredea Oy
p. 040 867 1347, pirkko.laitinen@tredea.fi

Tredea Oy on Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö. Yhtiö ylläpitää ja vahvistaa kaupunkiseudun vetovoimaisuutta ja varmistaa menestyvän yritystoiminnan edellytyksiä.
Tredea Oy toimii operatiivisena voimana, kun seudulle houkutellaan uusia yrityksiä, investointeja, pääomia, matkailijoita ja osaajia.