Unibet Suomi

Ensikertalainen tyhjensi jackpotista lähes 30 000 euroa

Lehdistötiedote   •   Heinä 10, 2009 18:31 EEST

20-vuotias suomalaispelaaja sai elämänsä jackpotin pelattuaan vasta neljännen kierroksen peliyhtiö Unibetin Jackpot Deuces -videopokeripeliä.

Lähes 30 000 euron jättipotti osui nuoren miehen kohdalle varsin nopeasti. Hän oli avannut pelitilinsä, tehnyt 15 euron talletuksen samana päivänä ja ehtinyt pelata Jackpot Deucesta vasta neljä kierrosta, kun päävoitto osui kohdalle.

Kyseessä on tavallinen videopokeri, jossa jackpotin saamiseksi vaaditaan kuningasvärisuora.
Unibet on tarjonnut ladattavan kasinon kautta pelejä noin vuoden ajan. Suurimmillaan jackpotit ovat useita miljoonia euroja. Kesäkuussa hollantilaisnainen voitti Unibetin Mega Fortune -pelin jackpotista 4,3 miljoonaa euroa.

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.