Epson Suomi

Epson julkistaa edulliset neliväri-mustesuihkutulostimensa pienten toimistojen ja kotitoimistojen käyttöön

Lehdistötiedote   •   Syys 01, 2014 14:13 EEST

WF-2600-sarjan ominaisuuksia ovat Wi-Fi-yhteys, Wi-Fi Direct -toiminto ja NFC-tiedonsiirtomahdollisuus[1] älylaitteiden kanssa

1. syyskuuta 2014 – Epson on julkistanut kolme uutta edullista neiliväri-mustesuihkutulostinta  pienten toimistojen käyttöön. Uudet lisäykset WorkForce-tuotevalikoimaan sisältävät pienten yritysten ja kotitoimistojen käyttäjille välttämättömiä ominaisuuksia, kuten pieni ja tilaa säästävä suunnittelu, kaksipuolistulostus, Wi-Fi-yhteys, Wi-Fi Direct -toiminto ja LCD-värikosketusnäytöt[2]. Kaikki tuottavat korkealaatuista ja edullista tulostusta yrityskäyttöön.

Epson Suomen myyntikonttorin maajohtaja Jorma Lempinen : "Nämä uudet pienikokoiset WorkForce -neliväri-mustesuihkutulostimet tarjoavat laadukasta tulostusjälkeä edullisesti ja sopivat ihanteellisesti pieniin toimistoihin sekä kotitoimistoihin. Ominaisuuksiin kuuluvat kaksipuolistulostus ja automaattinen asiakirjansyöttö, tämä on nopeaa ja laadultaan parasta mustesuihkuteknologiaa2.”

WorkForce-, WF-2660DWF-, WF-2650DWF- ja WF-2630WF-tulostimet pystyvät kaikki tulostamaan, skannaamaan, kopioimaan, ja ne tarjoavat Wi-Fi-yhteyden sekä Wi-Fi Direct® -toiminnon langattomaan tulostukseen ilman verkkoyhteyttä. Automaattinen 30 liuskan asiakirjasyöttö ja 1200dpi-tarkkuuksinen skanneri varustettuna tekstintunnistuksella ovat vakio-ominaisuuksia koko valikoimassa.

WF-2660DWF ja WF-2650DWF tuottavat yritystulostuksen laatua. Ne rakentuvat Epsonin oman PrecisionCore-tekniikan ympärille. Se on uuden sukupolven mustesuihkutulostustekniikkaa ensiluokkaisine väreineen, tulostelaatuineen ja kestävine tuloksineen useissa eri tulostemateriaaleissa. Molempiin malleihin kuuluu kapasiteetiltaan 150 sivun vetoinen etulokero tulostettaville papereille, kaksipuolistulostus, ja ne yltävät 13 mustan ja 7,3 väriarkin tulostusnopeuteen minuutissa[3].

Voit jopa ottaa yhteyden Android-älypuhelimeesi tai tablet-tietokoneeseesi NFC-tiedonsiirron kautta käyttämällä malliston parasta laitetta eli WF-2660WF-tulostinta1, jonka ominaisuuksiin kuuluvat myös Ethernet-yhteysmahdollisuus ja 6,8 cm värikosketusnäyttö.

WorkForce WF-2660DWF, WF-2650DWF ja WF-2630WF tarjoavat kaikki Epson Connect -toiminnon, jolla voidaan tulostaa kaikkialta maailmasta lähettämällä asiakirjoja yksinkertaisesti sähköpostilla tulostimelle tai etätulostinajurin kautta. Epson Connect sisältää myös Epson iPrint[4] -sovelluksen helppoon tulostukseen älypuhelimilta ja tableteilta Wi-Fi-yhteyden kautta sekä tulostuksen pilvipalveluun. Tulosta suoraan mobiililaitteilta Apple AirPrint[5] ja Google Cloud Print -yhteensopivuuden ansiosta.

Kaikissa malleissa käytetään Epsonin nopeasti kuivuvaa DURABrite Ultra Ink -mustetta, jolla varmistetaan ammattimaisen laadukkaat yritysasiakirjat, jotka kestävät vettä, tahroja ja korostuskynien merkintöjä. WF-2600-sarja on yhteensopiva 16-sarjan musteiden kanssa, joita on saatavilla standardi- tai XL-kokoisina patruunoina. WF-2660DWF on myös yhteensopiva 16XXL-sarjan mustaväripatruunoiden kanssa, ja näiden riittoisuus yltää jopa 1 000 tulostusliuskaan[6]. Säästä jopa 30 prosenttia mustetta Epsonin yksittäismustepatruunoiden ansiosta korvaamalla vain käytetty väri[7].

WorkForce WF-2660DWF-, WF-2650DWF- ja WF-2630WF-tulostimet ovat saatavilla syyskuusta alkaen ja niiden suositushinnat ovat noin 200 euroa, 140 euroa ja 110 euroa.

Tärkeimmät ominaisuudet

WF-2660DWF

WF-2650DWF

WF-2630WF

Tulostus, skannaus, kopiointi, faksaus

Pienikokoiset tuotteet

Epson Connect1

• Epson iPrint1 mahdollistaa helpon tulostuksen älypuhelimilta ja tableteilta Wi-Fi-yhteyden kautta

• Tulosta mistä tahansa päin maailmaa lähettämällä valokuvia ja asiakirjoja suoraan tulostimelle1

• Etätulostinajuri

• Skannaus pilveen

Google Cloud Print mahdollistaa mobiilitulostuksen älypuhelimesta tai tietokoneesta

Tulosta sähköposteja, valokuvia, verkkosivuja ja asiakirjoja suoraan iOS-käyttöjärjestelmän sisältävältä laitteeltasi käyttämällä AirPrint-toimintoa2

Wi-Fi-yhteys

+ Ethernet

Helppo asennus automaattisella Wi-Fi-määrityksellä3

Kaksipuolinen tulostus

30 sivun vetoinen automaattinen asiakirjasyöttö

150 sivun vetoinen edestä täytettävä paperilokero

-

6,8 cm LCD-kosketusnäyttö varustettuna helppokäyttöisellä interaktiivisella valikolla

Taustavalaistu 5,6 cm yksivärinen LCD-näyttö

Suurikapasiteettiset 16XL DURABrite Ultra -mustepatruunat

Suurikapasiteettiset 16XXL DURABrite Ultra -mustaväripatruunat (~1 000 sivua)4

Yritystasoista tulostusta uuden PrecisionCore-tulostuspään ansiosta

-

ISO-tulostusnopeudet jopa XX sivua minuutissa5 (musta/värillinen tuloste)

13/7.3

9/4.7

1200dpi-tarkkuuksinen skanneri varustettuna tekstintunnistuksella ja Presto! PageManager -ohjelmalla asiakirjanhallintaa varten

Ota yhteys Android-älypuhelimeesi tai tablet-tietokoneeseesi NFC-tiedonsiirron kautta6

-Loppu-

[1] Ainoastaan WF-2660DWF-mallissa. Edellyttää NFC-tiedonsiirtomahdollisuuden ja Wi-Fi Direct -toiminnon mahdollistavaa laitetta, jonka käyttöjärjestelmä on Android OS 4.0 tai sitä uudempi. Edellyttää Epson iPrint -sovelluksen lataamista Google Play -palvelusta

[2] Kaikki ominaisuudet eivät ole saatavilla kaikissa malleissa

[3] Määritetty ISO/IEC 24734-standardien mukaisesti: ESAT-keskiarvo toimistoluokan testissä (oletuksena yksipuolinen tulostus). Lisätietoja on osoitteessa www.epson.eu/testing

[4] Epson iPrint ja Epson Creative Print edellyttävät langatonta yhteyttä ja Epson-tulostussovelluksia. Sähköpostitulostus ja pilvipalveluun skannaus edellyttävät Internet-yhteyttä. Lisätietoja sekä luettelo tuetuista kielistä ja laitteista on osoitteessa www.epson.fi/connect

[5] AirPrint-toiminnolla varustetut tulostimet toimivat iPadin (kaikki mallit), iPhonen (3GS tai uudempi) ja kosketusnäyttöisen iPodin (kolmannen sukupolven tai uudempi) kanssa, jos näiden käyttöjärjestelmänä on viimeisin iOS-versio.

[6]Likimääräinen sivukapasiteetti perustuu ISO/IEC 24711/24712 ‑standardiin. Todellinen riittoisuus vaihtelee tulostettavien kuvien ja käyttöolosuhteiden mukaan. Lisätietoja on osoitteessa www.epson.eu/pageyield

[7] Verrattuna kilpailijoiden vastaaviin kolmiväripatruunaisiin tulostinmalleihin hintaluokassa ≤100 €/£. Testauksen on suorittanut BLI toukokuussa 2014. Painotus on ollut asiakirjojen (87 %) ja valokuvien (13%) tulostuksessa perustuen TNS:n suorittamaan Printing Usage & Attitudes Study -tutkimukseen kesäkuussa 2013. Lisätietoja on osoitteessa www.epson.eu/individualinks

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja -tulostusjärjestelmistä, 3LCD-projektoreista sekä teollisuusroboteista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee yli 73 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 655 henkilöä, ja sen myynti tilivuonna 2012 oli 1 540 miljoonaa euroa.

Ympäristövisio 2050