Epson Suomi

Epson julkistaa uusia tuotteita IFA 2014:ssa

Lehdistötiedote   •   Syys 05, 2014 09:00 EEST

Syyskuun 5. 2014 – Epson julkistaa joukon uusia tuotteita IFA 2014:ssa (Berliini), mukaan lukien maailman pienimmän ja kevyimmän A4-mustesuihkutulostimen[1], WorkForce WF-100W:n. Epson on ollut projektorimarkkinoiden johtava valmistaja vuodesta 2001 alkaen[2] ja julkistaa nyt myös kolme korkeatasoista 3LCD-projektoria, joiden kehittyneet ominaisuudet tarjoavat kirkasta ja värikästä viihdettä kotiteattereissa.

[1] Verrattuna elokuussa 2014 markkinoilla saatavilla oleviin A4-mustesuihkutulostimiiin. Tuotteen mitat, paino ja määrittely valmistajan ilmoittamien tietojen mukaisesti.

[2] Lähde: Futuresource Consulting Limited, www.futuresource-consulting.com

Epson Suomen myyntikonttorin National Sales Manager Jorma Lempinen, sanoo: "IFA on meille erinomainen tilaisuus esitellä uusimpia innovaatioitamme, koska se on tärkeimpien jälleenmyyjien, ostajien sekä alalla toimivien ja tiedotusvälineitä edustavien asiantuntijoiden kohtaamispaikka. WF-100W on meille uusi kategoria ja mielenkiintoinen uutuus, onhan se suunniteltu merkittävään asiakastarpeeseen eli tulostukseen silloin, kun ollaan liikkeellä. Uudet projektorimallit EH-TW6600W, EH-TW6600 ja EH-TW570 puolestaan antavat meille mahdollisuuden nostaa jatkuvasti rimaa kuvanlaadun suhteen tuomalla uusimmat 2D- ja 3D-kokemukset kotikäyttäjille."

WorkForce WF-100W, maailman pienin ja kevyin A4-mustesuihkutulostin, on myös helppo ottaa mukaan. Siinä on mukana akku, jonka voi ladata missä tahansa USB-kaapelin tai vaihtovirtasovittimen avulla. Laitteen mitat ovat 309x154x61 mm ja paino vain 1,6 kg. Se on myös ainoa kannettava tulostin, jossa on LCD-näyttö ja pigmenttimusteet kestäviä, nopeasti kuivuvia ja tahrattomia tulosteita varten. WF-100W on myös ylivoimaisen helppokäyttöinen kannettava tulostin, joka on varustettu Wi-Fi Direct -liitettävyydellä, ja se tarjoaa Epson Connect -ominaisuuden, johon kuuluvat Epson iPrint ja sähköpostitulostus[1]. Laitteessa on myös Google Cloud Print ja Apple AirPrint[2] -yhteensopivuus.

[1] Epson iPrint edellyttää langatonta yhteyttä. Sähköpostitulostus edellyttää internet-yhteyttä. Lisätietoja sekä luettelo tuetuista kielistä ja laitteista on osoitteessa www.epsonconnect.eu

[2] AirPrint-toiminnolla varustetut tulostimet toimivat iPadin (kaikki mallit), iPhonen (3GS tai uudempi) ja kosketusnäyttöisen iPodin (kolmannen sukupolven tai uudempi) kanssa, jos näiden käyttöjärjestelmänä on viimeisin iOS-versio. AirPrint ja AirPrint-logo ovat Apple Inc. -yhtiön tavaramerkkejä.

WF-100W on ihanteellinen myyntiedustajille ja mille tahansa muulle ammattiryhmälle, joiden pitää tuottaa asiakirjoja, laskuja ja sopimuksia silloin, kun ollaan poissa toimistosta. Vaikka WF-100W on suunniteltu liikkuvaan käyttöön, sen Wi-Fi-liitettävyys ja pienimuotoinen, matalan profiilin muotoilu vetoavat myös silloin, kun etsitään esteettisesti miellyttävää ja pientä tulostinta.

Kotiteatterikäyttäjät vaikuttuvat uusista ja korkealuokkaisista kotiteatteriprojektoreista, jotka tarjoavat HD-tekniikkaa isolla ruudulla sekä kirkkaan ja värikkään kuvan kiehtovaa kotiteatterikokemusta varten.

Uudet EH-TW6600W- ja EH-TW6600-kotiteatteriprojektorit ovat ihanteellisia myös isoa kuvaa suosiville kotiteatterikäyttäjille, jotka haluavat katsella uusinta Full HD -sisältöä. Nämä kaksi uutta korkeatasoista projektoria sopivat täydellisesti kotiteatteriin, urheilun katsomiseen ja pelikäyttöön tarjoten huippuprojektorien ominaisuuksia edulliseen hintaan. 1080p-resoluution projektorit tarjoavat terävää, elävää kuvaa loistavalla kirkkaudella sekä 2D- että 3D-formaatissa seitsemän tarkan väritilan ja automaattisen väritehostajan ansiosta. 3LCD-tekniikka takaa, että laitteissa on yhtä suuri valko- ja värivaloteho. Säädettävän optiikan ansiosta laitteen asennus ja sijoittaminen on helppoa. Myös kokemattomat käyttäjät voivat nauttia laitteen kaikista eduista heti ostamisen jälkeen.

EH-TW570 tarjoaa uusimman 720p HD-ready 3LCD -tekniikan ja tukee sekä 2D- että 3D-formaattia. Siinä on 3000 lumenin valkovaloteho ja 3000 lumenin värivaloteho, ja se on siten Epsonin kotiteatterimalliston kirkkain projektori. Laitteessa on neljä väritilaa, mikä varmistaa parhaan mahdollisen kuvan kaikissa ympäristöissä, ja kaksi 3D-väritilaa. Sen pitkäkestoinen lamppu kestää 5 000 tuntia normaalitilassa ja 6 000 tuntia säästötilassa.

WF-100W-tulostin on saatavilla marraskuusta alkaen, ja sen suositushinta on noin 200 euroa. Kaikki uudet kotiteatteriprojektorit ovat saatavilla lokakuusta alkaen, ja niiden kunkin suositushinnat ovat:

EH-TW6600W  n. 1 899 euroa

EH-TW6600  n. 1 599 euroa

EH-TW570  n. 699 euroa

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja -tulostusjärjestelmistä, 3LCD-projektoreista sekä teollisuusroboteista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee yli 73 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 655 henkilöä, ja sen myynti tilivuonna 2012 oli 1 540 miljoonaa euroa.

Ympäristövisio 2050