Epson Suomi

Epsonin uusi uutishuone

Lehdistötiedote   •   Elo 23, 2017 10:48 EEST

Vantaa, elokuu 23, 2017 - Tulostimien, projektoreiden, älylasien, tunnistusjärjestelmien ja teollisuusrobottien valmistaja Epson avaa uuden kanavan, jossa toimittajat voivat helposti löytää, jakaa ja ladata kaikki lehdistön käyttöön tarkoitetut tiedot. Epsonin uutishuone soveltuu mille tahansa laitteelle.

Lehdistöhuone perustuu PressPage –alustaan, joka tarjoaa nykyaikaisen mediaympäristön. Uutishuoneesta löytää lehdistötiedotteet, uutiset, business caset, blogit, tapahtumat, videot sekä kuvia suurella resoluutiolla. Nyt Epsonia koskevat tuoreimmat tiedot löytyvät yhdestä paikasta.

“Suurin etu uudessa uutishuoneessa on se, että tietojen jakaminen ja lataaminen sosiaalisessa mediassa on erittäin helppoa”, sanoo Eeva Saari Epson Suomen markkinoinnista ja viestinnästä ”. Nämä ominaisuudet on integroitu suoraan sisällön jakeluun, mikä on hyvä apu käyttäjille. Nyt yhdellä klikkauksella voi jakaa tai ladata kuvan tai videon.”

Yksinkertainen käyttää ja täysin responsiivinen

Laaja media- ja sisältökirjasto käyttää tunnisteita, mikä tekee tiedon helposti löydettäväksi yhdellä klikkauksella. Tekstisisältöjä on helppo valita ja jakaa suoraan sosiaaliseen mediaan. Käytät sitten erillistä näyttöä, kannettavaa tietokonetta, tablettia tai älypuhelinta, uusi uutishuone toimii kaikissa laitteissa.

Epson uutiset sähköpostilla tai suoraan uutishuoneesta

Kaikki Epsonin lehdistötiedotteet jaetaan edelleen sähköpostilla, mutta löydät ne myös uutishuoneesta. Voit vierailla lehdistöhuoneessa osoitteessa https://epson.presspage.com/fi-fi/ (kopioi linkki ja liitä selaimen osoiteriville) Jos et halua jäädä paitsi mistään uutisistamme, tilaa uutiset täältä suoraan sähköpostiin https://epson.presspage.com/tilaa-uutiset/ (kopioi linkki ja liitä selaimen osoiteriville).

Onko sinulla kysyttävää? Haluatko lyhyen esittelyn uutishuoneestamme? Ota yhteyttä. Autamme mielellämme!

Epson on kansainvälinen teknologian edelläkävijä, joka panostaa voimakkaasti tuotekehitykseen ja toimii tulostuksen, visuaalisen viestinnän ja valmistuksen alueilla. Epsonin tuotevalikoimaan kuuluvat muun muassa mustesuihkutulostimet, tulostusjärjestelmät, 3LCD-projektorit, teollisuusrobotit, älylasit ja tunnistusjärjestelmät. Ratkaisut ovat pienikokoisia ja energiaa säästäviä, ja niissä käytetään erittäin tarkkaa teknologiaa. Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee lähes 70 000 työntekijää. Seiko Epson Corporation on innovaatioiden edelläkävijä ja ylpeä yrityksen jatkuvasta panostuksesta paikallisiin yhteisöihin ja ympäristönsuojeluun.www.global.epson.com

Epson Europe

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä. http://www.epson.fi

Epson Suomi

Epson Suomi on Epson Europe B.V.:n myynnin ja markkinoinnin tytäryhtiö.