eQ Oyj

eQ OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN VUONNA 2012

Lehdistötiedote   •   Marras 28, 2011 12:54 EET

eQ Oyj Tulosjulkistamisajankohdat eQ OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN VUONNA 2012 eQ OYJ PÖRSSITIEDOTE 28.11.2011, klo 11.00 eQ OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN VUONNA 2012 Tilinpäätöstiedote 2011 tiistaina 21.2.2012 Vuosikertomus 2011 viikolla 9 Osavuosikatsaus tammi – maaliskuu keskiviikkona 9.5.2012 Osavuosikatsaus tammi – kesäkuu torstaina 16.8.2012 Osavuosikatsaus tammi – syyskuu keskiviikkona 7.11.2012 Yhtiökokous tiistaina 13.3.2012 eQ Oyj Janne Larma, toimitusjohtaja Lisätietoja: toimitusjohtaja Janne Larma, puh. +358 40 500 4366 Jakelu: OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki, www.eq.fi eQ -konserni on kotimainen varainhoitoon ja corporate finance -toimintaan keskittyvä yhtiöryhmä. Konserni tarjoaa sijoitus-, pääoma- ja hedge fund -rahastoihin liittyviä palveluita sekä perinteistä varainhoitoa instituutioasiakkaille ja yksityishenkilöille. Konsernin hallinnoitavat varat ovat yhteensä noin 3,7 miljardia euroa. Lisäksi konserniin kuuluva Advium Corporate Finance tarjoaa yritys- ja kiinteistöjärjestelyihin sekä pääomajärjestelyihin liittyviä palveluja. Lisätietoa konsernista saa sivuilta www.eq.fi ja www.advium.fi.