Unibet Suomi

Esa Tikkanen Unibetin MM-asiantuntijaksi

Lehdistötiedote   •   Huhti 24, 2009 16:16 EEST

Peliyhtiö Unibet on saanut Sveitsissä 24.4.–10.5. pelattavien jääkiekon MM-kisojen asiantuntijakseen viisinkertaisen Stanley Cup -voittajan Esa ”Tiki” Tikkasen. Hän antaa vinkkejä jokaisen pelipäivän koitoksista omaan legendaariseen tyyliinsä Unibetin sivuilla www.unibet.com

- Suosikkeina kisoihin lähtevät Venäjä ja Tsekki. Jos päävalmentaja Bykov pystyy pitämään saman tyylin kuin viime vuonna Kanadassa, Venäjä on mestari. Kisojen suurin tähti on näillä näkymin Jaromir Jagr, ja hänen johdollaan Tsekki on todella vahva. Ei ole MM-kisoja ilman yllättäjää, ja näissä kisoissa se on Valko-Venäjä. Uskonkin, että Valko-Venäjä voittaa avausmatsissaan Kanadan. Avauspäivän muissa matseissa Venäjä kaataa Saksan, Slovakia Unkarin ja Sveitsi Ranskan, listaa Tikkanen, Suomen Jääkiekkoleijona numero 43.

USA ja Kanada ovat Tikkaselle vielä kysymysmerkkejä, samoin Suomi.

- Uskon Suomen mitalimahdollisuuksiin, jos maalivahtipeli onnistuu. NHL-läpimurtonsa tällä kaudella tehnyt Pekka Rinne on loistava kassari, mutta viime vuosina hän ei ole paljon pelannut isossa kaukalossa. Kärpissä Rinne oli Bäckströmin varjossa. Lisäksi Suomi kaipaa selkeää ykkössentteriä.

Suomen joukkueesta Tikkanen nostaa esiin Hannes Hyvösen.

- Hyvönen on kehittynyt huikeasti KHL:ssä. Mielenkiinnolla odotan myös Suomen C:n eli Sami Kapasen otteita. Hän pystyy sytyttämään joukkueen. Jalosena olisin ottanut kisoihin myös JYP:stä Jarkko Immosen lisäksi myös Antti Virtasen ja Tuomas Pihlmanin.

Jääkiekon MM – kisat kertoimet
Unibet Vedonlyönti

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.