Egmont Kustannus

Eskarista eteenpäin!

Lehdistötiedote   •   Elo 01, 2012 13:38 EEST

Puuhaa syksyn alkuun monipuolisten tarrakirjojen sekä Minä opin-tuotteiden parissa. Ennen kouluun menoa malttamaton pikku opiskelija harjoittelee mielellään erilaisia tehtäviä isojen koululaisten tapaan. Nämä tuotteet soveltuvat niin itsenäiseen työskentelyyn kuin lapsen ja aikuisen yhteisiin oppimishetkiin.  Harjoitukset tukevat koulussa opittavia taitoja.

Lippukartasto, tarrakirja

Tämä kirja tutustuttaa sinuta maailman valtioiden lippuihin ja Suomen maakuntien vaakunoihin sekä Suomen ja eri maanosien korkeimpiin paikkoihin, pisimpiin jokiin sekä suurimpiin järviin.

Minun Suomeni, tarrakirja

Kotimainen Minun Suomeni -tarrakirja tutustuttaa sinut Suomen karttaan sekä maakuntiin ja niiden nähtävyyksiin.

Minä opin: Minä lasken!

Tämä oppimiskirja tarjoaa lapselle hauskoja haasteita erilaisten laskutehtävien ja matemaattisten pähkinöiden parissa

Minä opin: Minä kirjoitan!

Tämä oppimiskirja tarjoaa lapselle hauskoja haasteita erilaisten luku- ja kirjoitusharjoitusten parissa

Minä opin: Eskariharkat

Tämän värikkään harjoituskirjan avulla lapsi voi opetella hauskalla tavalla lukumäärien ymmärtämistä, käsitteitä, käden ja silmän yhteistyötä sekä kynän käyttöä.

Minä opin: Ihan kohta koululainen

Tämän kirjan avulla voi jo vähän tutustua numeroihin ja aakkosiin, harjoitella keskittymiskykyä sekä loogista ajattelua ja kokeilla kynän käyttöä.

Lisätietoja sekä kuvatiedustelut:

Egmont Kustannus Oy Ab, Mira Kupari, markkinointikoordinaattori

puh. +358 (0)201 332 333, mira.kupari@egmont.fi

Egmont Kustannus – monipuolinen lasten ja nuorten tuotteiden kustantamo

Tehtävämme on luoda ja kertoa tarinoita. Sukupolvelta toiselle kulkevien klassikoiden ja uusien, ajan hengessä elävien tuotteidemme kautta puhuttelemme kuluttajia päivittäin. Julkaisemme monipuolisesti lehtiä ja erilaisia lasten sekä nuorten tuotteita. Valikoimiimme kuuluu mm. sarjakuva-, urheilu- ja harrastelehtiä, sarjakuvakirjoja, pelejä, kirjoja sekä puuhatuotteita. www.egmontkustannus.fi