Saunalahti Oy

Et ole valinnut tuotteita Valitse haluamasi 3G-palvelupaketti, laite ja mahdolliset lisäpalvelut.

Lehdistötiedote   •   Helmi 04, 2011 11:00 EET

Elisa tekee pääkaupunkiseudulla kaapelitelevisioverkon muutostöitä 8.2. - 11.2.2011

4.2.2011 15:32:41
Elisan kaapeliverkossa tehtävien muutostöiden johdosta Helsingin, Espoon ja Vantaan alueella ilmenee katkoksia KTV verkon palveluissa. Katkokset koskevat tv- ja maksu-tv -lähetyksiä, radiolähetyksiä sekä kaapelimodeemipalvelua. Katkos koskee myös niitä Elisa Viihde -asiakkaita, joiden palvelu on kaapelimodeemissa. KTV-palveluiden osalta katkokset kestävät enintään neljä tuntia ja ajoittuvat aamupäivään klo 08-12 välille. Kaapelimodeemipalveluiden osalta katkokset kestävät enintään kahdeksan tuntia ja ajoittuvat ajalle 08-16. Katkokset ajoittuvat alueellisesti seuraavasti:

8.2. klo 08 - 16 Leppävaara, Tikkurila, Malmi ja Hämeenkylä

9.2. klo 08 - 16 Pakkala, Pakila, Malminraitti, Arabia, Oulunkylä, Oppipojantie, Korso C1, Pihlajamäki ja Puotila

10.2. klo 08 - 16 Kuusisaari, Lehtisaari, Männiköntie, Ratavartijankatu, Siilitie ja Tali

11.2. klo 08 - 16 varapäivä, mikäli kaikkia muutoksia ei saada tehdyksi yllä mainitussa aikataulussa

Muutosten jälkeen kaapelimodeemi hakee uudelleen taajuudet, jona aikana kaapelimodeemiyhteys ei ole käytettävissä. Taajuuksien haku voi kestää viidestä minuutista kahteen tuntiin. Mikäli kaapelimodeemiyhteytesi ei huoltokatkon jälkeen toimi, käynnistä modeemi uudelleen.

Ohje kaapelimodeemin uudelleenkäynnistämiseksi:

1. Sammuta virta modeemista. 2. Kytke virta päälle modeemiisi. Modeemi hakee uudet asetukset kaapeliverkosta. Tämä saattaa kestää enintään 2 tuntia. 3. Kun modeemin etupaneelin merkkivalot palavat taas normaalisti, voit jatkaa kaapelimodeemiyhteyden käyttöä. Pahoittelemme huoltotyöstä aiheutuvaa häiriötä asiakkaillemme. Tarvittaessa saat lisätietoja Elisan teknisestä asiakaspalvelusta http://www.elisa.fi/yhteydenotto/ tai puhelimitse numerosta 050 960 600 (pvm/mpm).

Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa haittaa.