Etera

​Etera ja Suomen Teollisuussijoitus Oy sijoittivat HR House Group Oy:hyn

Lehdistötiedote   •   Heinä 02, 2012 13:53 EEST

Etera ja Suomen Teollisuussijoitus Oy ovat ostaneet 40 prosentin osuuden HR House Group Oy:stä.

HR House on henkilöstövuokrauksen, rekrytoinnin ja HRM-ohjelmistojen asiantuntijayritys. HR House palvelee laaja-alaisesti suomalaista liike-elämää, yhteisöjä ja julkishallintoa ja sen asiakkaat edustavat useita toimialoja. Yritysjärjestelyn yhteydessä aiempi omistaja Canelco Capital Oy irtautuu yhtiöstä kokonaan.

”Uusien omistajien myötä pystymme nyt luomaan kilpailukykyisemmän yhtiön ja jatkamaan entistä paremmin kasvu-uralla”, sanoo HR House Group Oy:n toimitusjohtaja Marjo Kaipainen.

HR House toimii kasvavalla henkilöstöpalvelualalla. HR Housen liikevaihto oli 28 miljoonaa euroa vuonna 2011. Yhtiön palveluksessa on suoraan 50 henkilöä, ja lisäksi 2 200 vuokratyöntekijää. HR Housen avulla tehdään vuosittain lähes 200 000 työvuoroa.

LisätiedotElina Tourunen, yritysrahoitusjohtaja, Etera, p. 044 5343047, etunimi.sukunimi@etera.fi
Martti Kiuru, hallituksen puheenjohtaja, HR House Group Oy, p.040 5811 545, etunimi.sukunimi@hrhouse.fi
Marjo Kaipainen, toimitusjohtaja, HR House Group Oy, p.0400 568 425, etunimi.sukunimi@hrhouse.fi
Heikki Vesterinen, sijoitusjohtaja, Teollisuussijoitus, p. 040 5088 558, etunimi.sukunimi@teollisuussijoitus.fi

Etera – Tässä ajassa.

Etera on työeläkeyhtiö, joka huolehtii suomalaisten eläketurvasta. Kuuntelemme asiakkaitamme ja elämme mukana heidän rytmissään. Yli 50 vuoden kokemus erityyppisistä työsuhteista tekee Eterasta muuttuvan työelämän osaajan. Työskentelemme yhdessä asiakkaidemme kanssa suomalaisten työkyvyn edistämiseksi. etera.fi kertoo enemmän.