Spartoo FI

Farkkukangas ja leopardikuviot, täydellinen yhdistelmä !

Lehdistötiedote   •   Syys 24, 2014 12:48 EEST

Mikä yhdistää farkkupaitaa, pinnoitettuja housuja ja leopardukuvioisia kenkiä? Ne ovat kaikki trendikkäitä! Kun kokoamme nämä kolme asustetta yhteen ja lisäämme mukaan klassisen laukun, on lopputulos äärimmäisen muodikas!

4 villiä ja trendikästä merkkiä :

Emma Gon muoti on tyttömäistä ja rentoa, vaivattomasti viikon jokaisena päivänä ylle puettavaa. Tämän hyvin nuoren, v. 2009 syntyneen merkin tuotteet ovat aina herkullisesti trendinmukaisia, menemättä kuitenkaan ylilyönteihin. On täysin tuotemerkin herkän, persoonallisen ja ehdottoman naisellisen tyylin ansiota, että tanskalainen Emma Go on lyhyessä ajassa noussut muodin maailman tunnetuimpien merkkien joukkoon. Emma Go toimii Kööpenhaminasta käsin, mutta tuotanto tapahtuu Espanjassa. Espanjalaisen kädentaidon ja tanskalaisen suunnittelun hedelmää kantavaa yhteistyötä!

Cara on kulkenut tällä tiellä viktoriaanisesta syntyajastaan lähtien! Tämä todella mittavan kokemuksen omaava tuotemerkki esittelee tänään moderneja ja aikansa henkeä ilmentäviä malleja, mukavuutta mitenkään unohtamatta. Valtaosa sen jalkineista tulee Italiasta, mikä on takuu laadusta ja tyylikkyydestä. Cara ei ole keskittynyt vain jalkineisiin, se tarjoaa myös laajan valikoiman vaatteita, vöitä, koruja ja laukkuja.

Etro kutsuu mukaansa matkalle luksuksen ja muodin maailmaan! Vuonna 1968 Italiassa perustettu merkki sai alkunsa Giacomo Etron perustamasta perheyrityksestä. Merkin erikoisuus on jalo kashmirvilla, ja muutkin laadukkaat materiaalit huomattiin nopeasti. Merkki saikin suurta suosiota 80-luvulla lanseerattuaan kuuluisaan Paisley-kuvion ja suositun vaatemallistonsa. 90-luvulla Etron luomukset pääsivät mukaan jopa Fashion Weekin näytöksiin. Giacomon poika Kean on keskittynyt miesten mallistoon, ja naisten mallistosta vastaa hänen siskonsa Veronica. Etron lapset kehittivätkin merkkiä, ja se keräsikin suursuosiota kansainvälisesti. Merkin tuotteissa yhdistyvät boheemi tyyli, melting pot, taide, matkat, menneisyys ja nykyaika, luovuus ja esteettisyys. Etro on tullut jäädäkseen luksuksen maailmaan.

Conversen yli 100 vuoden kokemus ja tarina kiehtoo yhä ihmisiä! Merkin ensimmäiset kengät valmistettiin vuonna 1917 koripalloilijoille. NBA-koristähti Chuck Taylor teki niistä myöhemmin erityisen kuuluisat. Tunnetuin Old school -tennari löysi nopeasti tiensä muodin maailmaan. Myyttisestä Chuck Taylor All Star -mallistosta, joka on samalla moderni ja ajaton, on tullut ehdoton trendi. Conversen kengät ja laukut ovat omiaan täydentämään vaatekaapin saamaan aikaan sporttisen, mutta samaan aikaan rennon ja trendikkään lookin! Tutustu Conversen kenkiin Spartoon sivuilla!

Spartoo : Kenkämyyjä numero 1 Euroopassa

Nettikauppa Spartoo on perustettu vuonna 2006 ja se on nopeasti noussut yhdeksi Euroopan suurimmista kenkämyyjistä. Spartoon valikoima on erittäin laaja ja siihen kuuluu yli 700 suosittua merkkiä, kuten Minna Parikka, Oakwood, Reebok, Buffalo, sekä Redskins. Myös mallivalikoima on poikkeuksellisen laaja, sillä valittavissa on yli 30.000 erilaista mallia (saappaat, korkokengät, tennarit, sandaalit, nilkkurit, sekä bootsit). Tunnettu myös kansainvälisesti, Spartoo on 10 parhaan verkossa toimivan muotisivuston joukossa ja 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa.

• Liikevaihto 2012 : 150 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2011 : 100 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2010 : 50 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2009 : 30 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2008 : 15 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2007 : 5 miljoonaa euroa.
  • Yli 6 miljoona kävijää joulukuussa 2012 (Médiametrie, Europe).
  • 10 suosituimman verkossa toimivan muotisivuston joukossa, mukana muun muassa La Redoute ja 3 suisses (Médiametrie, 2012).
  • 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa (Mediamomentum.co.uk, 2012).
  • Henkilöstö : 200 työntekijää.