Fashionstore

Fashion Klubiin liittymällä etuja ja alennuksia

Lehdistötiedote   •   Helmi 07, 2011 16:24 EET

Oletko huippumuodin suurkuluttaja, joka pitää erityisesti sellaisista merkeistä kuin Calvin Klein, Guess, Ray Ban ja Nike? Olet hulluna kenkiin, vaatteisiin, laukkuihin, vöihin ja muihin asusteisiin? Jos näin on, sinun kannattaisi rekisteröityä Fashionstore.fi -sivustolla Fashion Klubin jäseneksi.

Klubilaisena saat etuuksia, tiedotteita uutuustuotteista, kutsuja kanta-asiakastapahtumiin ja kanta-asiakkaiden ostoiltoihin, sekä paljon muuta mukavaa ja hyödyllistä. Saat ensimmäisestä tilauksestasi liittymisen yhteydessä heti 10 prosentin alennuksen ja jatkossa voit käyttää hyödyksesi joukon muitakin tarjouksia ja etuuksia. Kanta-asiakkuuksia on neljää eri tasoa: Perus, Silver, Gold ja Black, joista perustasoon riittää pelkkä Fashion Klubiin rekisteröityminen. Seuraavat tasot on saavutettavissa ostosten myötä. Mitä enemmän ostat, sitä enemmän saat jatkossa alennusta kanta-asiakastasoilla etenemisen myötä.

Fashionstore.fi kuuluu MPH Trading konserniin (www.mphtrading.com). MPH on perustettu vuonna 1992. Fashionstore.fi on helmikuussa 2010 lanseerattu fashion verkkokauppa. Myymme verkkokaupassa konserniin kuuluvia Guess ja Calvin Klein accessories tuotteita (laukut, lompakot, huivit, jne) sekä tämän lisäksi Nike accessories tuotteita (laukut, lompakot, vyöt) ja Ray Ban aurinkolaseja.