Fazer Suomi

Fazer 8th Floor ja Veuve Clicquot avaavat samppanjabaarin Stockmannille

Lehdistötiedote   •   Helmi 06, 2014 16:03 EET

Moët Hennessy ja Fazer Ravintolat jatkavat menestyksekästä yhteistyötään Helsingin keskustan Stockmannilla: Fazer 8th Floor -ravintoloiden samppanjabaari uudistuu ja paikalle avautuu näyttävä ja viihtyisä Veuve Clicquot -samppanjabaari. Baarin toteutuksesta
vastaavat Veuve Clicquotin design-tiimi Pariisista yhdessä sisustusarkkitehti
Joanna Laajiston kanssa. Luksusta keskustan kiireiden keskelle tuova uudistettu
kohtaamispaikka tarjoilee nautintoja kaikille aisteille.

Veuve Clicquot näkyy maailmalla arvostetuissa tavarataloissa kuten esimerkiksi Lontoon Harrodsilla, Münchenin Oberpollingerissa ja Tukholman NK:ssa. Nyt tämä ylellisyyttä huokuva brändi on läsnä myös Helsingissä – virkistäen ostoksiaan tekeviä tai varta vasten lasillista nauttimaan
saapuneita.

Helsingin ydinkeskustassa Stockmann-tavaratalossa sijaitseva Fazer 8th Floor -ravintolamaailma uudisti ilmettään viime vuoden lopulla, jolloin tavaratalon kahdeksannessa kerroksessa sijaitseva ravintolamaailma sai uuden brändi-ilmeen ja sen myötä uuden nimen. Nyt uuden ilmeen on saanut
samppanjabaari, joka on uudistettu yhteistyössä aromaattisista laatusamppanjoistaan tunnetun ranskalaisen Veuve Clicquotin kanssa.

”Ihmiset hakevat pieniä elämyksiä arkeen yhä kasvavassa määrin. Ravintolamaailman uudistus on otettu innostuneesti vastaan ja nyt olemme luoneet samppanjabaarista entistä houkuttelevamman”, kertoo liiketoimintajohtaja Kristian Helanne Fazerilta.

Fazer 8th Floor -ravintolamaailman Veuve Clicquot -samppanjabaarista löytyy lukuisten samppanjavaihtoehtojen lisäksi pieniä suolaisia ja makeita herkkuja. Uusi baari tarjoaa myös mahdollisuuden aistien herättelemiseen makunautinnoin heti aamutuimaan, sillä samppanjabaarissa voi järjestää myös aamiais- ja yksityistilaisuuksia klo 9-11.

Tervetuloa nautiskelemaan 6.helmikuuta alkaen.

Lisätietoa Fazer 8th Floor: markkinointi- ja viestintäjohtaja Maarit Piela-Liesalho, puh. 0400-715 134 tai  maarit.piela-liesalho@fazer.com
sekä ravintolapäällikkö Päivi Hyttinen, Fazer, 040-674 4903 tai paivi.hyttinen@fazer.com

Lisätietoa samppanjabaarista ja Veuve Clicquotista:
Brand Manager Outi Hartman, Moët Hennessy Suomi, 040-772 6532 tai
ohartman@moet-hennessy.com

Painokelpoiset kuvat ja haastattelupyynnöt: Maria Kesti, Miltton, 040-742 3428 tai maria.kesti@miltton.fi

Veuve Clicquotin vuonna 1772 alkanut menestystarina kytkeytyy Madame Clicquotin, nuoren lesken elämäntyöhön ja persoonaan. Luonteenlujuutensa ja liikemiesvaistonsa avulla Madame muutti perheyrityksen samppanjataloksi. Veuve Clicquot on osa LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton)
-konsernia, johon kuuluu yli 60 luksustuotemerkkiä. Konsernin kaikki tuotteet edustavat parhainta laatua. Vanhojen perinteiden kautta on tullut vahva kokemus sekä ammattitaito ja tieto parhaista valmistusmenetelmistä. Moët Hennessy uskoo vahvasti innovatiivisuuteen sekä rohkeuteen, tuotteidensa pysyessä ajan hengessä säilyttäen silti vanhat perinteet. Lisätietoja saat osoitteesta
www.lvmh.com

Fazer on kansainvälinen perheyritys, joka tarjoaa leipomo-, makeis- ja keksituotteita sekä ruokailu-, ravintola- ja kahvilapalveluita. Fazerilla on toimintaa kahdeksassa maassa ja vientiä yli 40 maahan. Yrityksen menestys on sen perustamisesta lähtien vuonna 1891 perustunut parhaaseen tuotteiden ja palvelun laatuun, rakastettuihin brändeihin ja osaaviin ihmisiin. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä periaatteita, jotka pohjautuvat yrityksen arvoihin ja UN Global Compactin luomiin periaatteisiin. Fazer-konserni toimii kahdella liiketoiminta-alueella. Fazer Brands on tunnettu maukkaista leipomotuotteista ja makeisista. Fazer Food Services tarjoaa hyvää ruokaa ja asiakaskohtaisia palveluita sopimusruokailussa. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2012 oli lähes 1,7 miljardia euroa ja yrityksessä työskentelee yli 15 000 henkeä.