Orkla Suomi

Felix-kurkuille uusi ilme

Lehdistötiedote   •   Elo 28, 2015 09:00 EEST

Felixin kurkkusäilykkeiden uudistuminen jatkuu. Uuden etiketin myötä kuluttajan valintaa helpotetaan tuotteiden mausteisuutta ja makeutta kuvaavilla mittareilla. Lähes kaikissa kurkkusäilykkeissä on jatkossakin erittäin suuren suosion saanut Helppo Avata -kansi.

Maustekurkku, voileipäkurkku ja suolakurkku saavat etikettiinsä paremmin makujen ominaisuuksia kuvaavat adjektiivit Raikas ja Maukas, Makea ja Mieto sekä Maukas ja Suolaisa.

Makua kuvaavat mittarit ilmoittavat selkeällä asteikolla yhdestä neljään, mitkä kunkin tuotteen makeus- ja mausteisuusasteet ovat. Alla esimerkkinä Makean ja Miedon voileipäkurkun makumittari:

Myös Amerikkalainen-sarjan ulkoasu kokee täydellisen uudistuksen loppuvuonna.

Lisätietoja: Markkinointipäällikkö Tiina Saarinen, tiina.saarinen@orkla.fi, p. 020 485 4034.

Orkla Foods Finland myy ja markkinoi Suomessa useita vahvoja ja tunnettuja tuotemerkkejä: Abba, Ahti, Boy, Ekströms, Felix, Frödinge, FunLight, Grandiosa, Jacky, Kallen, Pastella, Paulúns, Risifrutti, Tiira ja Vesta. Orkla Foods Finlandilla on vihannes- ja kalasäilyketuotantoa Turussa, jonka lisäksi Lahdessa valmistetaan Jacky-tuotteita vielä vuoden 2015 loppuun saakka. Yrityksen liikevaihto vuonna 2014 oli 95,7 miljoonaa euroa, liiketoiminnan tulos 4,2 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa oli keskimäärin 180 työntekijää ja 19 kausityöntekijää. Orkla Foods Finland kuuluu norjalaiseen Orkla-konserniin.