Orkla Suomi

Felix tuntee kaikenlaisten suomalaisten maun

Lehdistötiedote   •   Tammi 21, 2016 12:13 EET

Mikä yhdistää kalassa käyvän nuoren naisen ja jouluun hurahtaneen miehen? Tietysti Felix, jonka suomalaisuuteen kuuluu monenlaisia ilmiöitä ja ihmisiä: särmikkäitä, hauskoja, erikoisia. Felixin uudet mainosfilmit tuovat myönteisellä ja humoristisella tavalla esiin suomalaisuuden monet kasvot.

Filmeissä tutustutaan erilaisiin ihmisiin, joita suomalaisuuden lisäksi yhdistää rakkaus hyvään ruokaan ja tietysti Felix-tuotteisiin.

Felix-persoonina esitellään kalassa käyvä nuori nainen, jouluun ihastunut mies, Rubikin kuutioita tauotta ratkaiseva nainen ja toisiaan lämpimästi rakastava eläkeläispariskunta: "Vaikka ollaankin eri mieltä niin voidaan olla sitä yhdessä".

-Suomalaisuuteen mahtuu kaikenlaisia ihmisiä ja kaikki suomalaiset syövät joka päivä. Felix antaa ruokiin sävyä ja särmää samalla tavalla kuin nämä persoonat suomalaisuuteen, toteaa Orkla Foods Finlandin markkinointijohtaja Mika Kaarto.

Felix siis tuntee aivan kaikenlaiset suomalaiset - ja heidän makunsa.

Uudet mainosfilmit löytyvät tiedotteen resurssilinkeistä.

Orkla Foods Finland myy ja markkinoi Suomessa useita vahvoja ja tunnettuja tuotemerkkejä: Abba, Ahti, Boy, Ekströms, Felix, Frödinge, FunLight, Grandiosa, Jacky, Kallen, Pastella, Paulúns, Risifrutti, Tiira ja Vesta. Orkla Foods Finlandilla on vihannes- ja kalasäilyketuotantoa Turussa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2014 oli 95,7 miljoonaa euroa, liiketoiminnan tulos 4,2 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa oli keskimäärin 180 työntekijää ja 19 kausityöntekijää. Orkla Foods Finland kuuluu norjalaiseen Orkla-konserniin.