Finlandia Talo

Finlandia-talo Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Johanna Tolonen

Lehdistötiedote   •   Marras 15, 2011 12:35 EET

Lehdistötiedote 15.11.2011.Kauppatieteen maisteri Johanna Tolonen siirtyy Finlandia-taloon Villi Pohjolan toimitusjohtajan tehtävästä. Tätä ennen hän on toiminut Arktikum-palvelu Oy:n toimitusjohtajana ja hänellä on lisäksi vankka kansainvälinen kokemustausta.

- Finlandia-talon toimitusjohtajan tehtävä sai suurta kiinnostusta ja hyviä hakijoita oli runsaasti. Tämä kertoo osaltaan Finlandia-talon merkityksestä ja näkyvyydestä toimijana markkinoilla, toteaa Finlandia-talo Oy:n hallituksen puheenjohtaja Jarmo R. Lehtinen.

- Finlandia-talo vahvistaa profiiliaan uniikkina ja monipuolisena kotimaisten ja kansainvälisten kongressien ja tapahtumien keskuksena. Vastavalmistunut Veranda tarjoaa Finlandia-talossa uudentyyppiset ja modernit puitteet monipuolisille näyttelyille ja tapahtumille keskellä Helsinkiä. On mielenkiintoista päästä juuri nyt kehittämään kansainvälisestikin tunnettua suomalaisuuden symbolia, kiteyttää Johanna Tolonen.

- Finlandia-talon toimitusjohtajana haluan olla myös mukana aktiivisesti kehittämässä Töölönlahden alueen ja Finlandiapuiston muovautumista Helsingin näyteikkunaksi, sanoo Tolonen. Hän aloittaa Finlandia-talon toimitusjohtajana vuoden 2012 alusta.

Lisätiedot:
Jarmo R. Lehtinen, hallituksen puheenjohtaja puh. 050 560 4045, e-mail: jarmo.r.lehtinen@finlandiatalo.fi
Johanna Tolonen, toimitusjohtaja puh.040 5513168

Finlandia-talo on uniikki kokous-, juhla-, kongressi-, viihdekonsertti- ja tapahtumapaikka. Uudet, vastavalmistuneet Verandan tilat parantavat entisestäänkin kapasiteettia tarjota asiakkaille kokonaisvaltaisia ja laadukkaita palveluita Helsingin ydinkeskustassa.