Fluke Finland Oy

Fluke esittelee 700G-sarjan tarkkuuspainemittarit

Lehdistötiedote   •   Maalis 06, 2012 11:15 EET

Fluke esittelee 700G-sarjan tarkkuuspainemittarit

Monipuolinen valikoima kestäviä ja erittäin tarkkoja painemittareita, joissa on kirkkaalla taustavalolla varustettu näyttö ja käsittelyä helpottava suojakotelo. Lisävarusteena on saatavissa testaussarjoja, jotka tekevät mittareista täydellisen paineenmittausratkaisun.

Everett, Washington, USA. – Fluke Corporation, maailman johtava kannettavien elektronisten testaus- ja mittauslaitteiden valmistaja, esittelee Fluke® 700G -sarjan tarkkuuspainemittarit — yhdeksän helppokäyttöistä, kestävää ja luotettavaa mallia, jotka mahdollistavat tarkat painemittaukset vaativimmissakin olosuhteissa.

700G-sarjasta löytyy malli kaikille mittausalueille: pienimmillään 700G04-mallin -14...15 psi (mittaustarkkuus 0,001 psi), suurimmillaan  700G31-mallin -14...10 000 psi (mittaustarkkuus 1 psi). Mittauksen kokonaisepätarkkuus on kaikissa malleissa 0,05 % koko asteikosta vuoden ajan. Mallistosta löytyy ratkaisu käytännössä kaikkiin painemittaussovelluksiin. Kun mittareita käytetään yhdessä 700G/TRACK-ohjelmiston kanssa, ne voivat kirjata muistiin jopa 8 493 painemittausta (lisätietoja alla).

Kaikissa malleissa on tietojen lukemisen kaikissa olosuhteissa mahdollistava kirkas taustavalo, nopeat liitännät mahdollistava ¼" NPT – ¼" ISO -sovitin sekä mittaria suojaava ja sen kannattelua helpottava kumikotelo.

Painemittareilla CSA-luokitus luokka 1, div. 2, ryhmät A-D ja ATEX-luokitus II 3 G Ex nA IIB T6 räjähtäviä kaasuja sisältävillä alueilla työskentelyä varten.

Painetestaussarjat

700G-sarjan mittareihin on saatavissa kaksi valinnaista testisarjaa, jotka muodostavat täydellisen painetestausratkaisun. Pneumaattinen 700PTPK-testaussarja ja hydraulinen 700HTPK-testaussarja sisältävät käsipumput, letkut ja sovittimet, ja ne voidaan kytkeä mihin tahansa 700G-sarjan mittariin täydelliseksi kannettavaksi testausjärjestelmäksi. Kumpaankin sarjaan kuuluu kova kantolaukku, joka suojaa pumppua ja mittaria mahdollistaen kuitenkin mittarin säilyttämisen pumppuun kiinnitettynä.

Käyttäjille, jotka haluavat tallentaa ja analysoida pitkän aikavälin painemittauksia, Fluke 700G/TRACK -tiedonkeruuohjelmisto tarjoaa mahdollisuuden ladata kerätyt tiedot tietokoneeseen. 700G/TRACK-ohjelmistolla voi ladata kirjausmääritykset 700G-sarjan mittareihin tietojen etätallennusta varten. Nämä mittaustulokset voi sitten ladata ja näyttää tietokoneessa tai viedä lisäanalysointia varten. 700G/TRACK sisältää kaapelin tietokoneeseen kytkemistä varten.

Tietoja Flukesta

Vuonna 1948 perustettu Fluke Corporation on ammattikäyttöön tarkoitettujen kompaktien elektronisten testauslaitteiden markkinajohtaja. Fluke-työkalujen testaus- ja vianetsintäominaisuudet auttavat pitämään talouden ja tuotannon pyörät pyörimässä. Fluken asiakkaita ovat insinöörit, teknikot, sähköasentajat, kalibroinnin ammattilaiset ja rakennusten vianhaun asiantuntijat, jotka käyttävät mittauslaitteita sähkö- ja elektroniikkalaitteiden asennukseen ja vianhakuun, kalibrointiprosessien hallintaan, laadunvalvontaan ja rakennusten restaurointiin sekä korjaukseen. Viimeisten viiden vuoden aikana Fluken mittauslaitteet ovat voittaneet yli 50 arvostettua palkintoa, kuten Test and Measurement World Best in Test, Control Engineering Engineer’s Choice ja Plant Engineering Product of the Year. Fluke on Fluke Corporationin rekisteröity tavaramerkki Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa. Tekstissä mainitut yritysten ja tuotteiden nimet voivat olla omistajiensa tuotemerkkejä. Seuraa Flukea Facebookissa, Twitterissä, YouTubessa tai LinkedInissä. Lisätietoja: Fluke Finland Oy, Pakkalantie 30 A, 01530 Vantaa p. 0800 111 862